Gå til innhold

Fjernstyrt Sentrallås

Ranger emnet

karlhenrik

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg sånn fjernstyring til sentral låsen på min Audi a4 -97 hos bilekstra, men forstod ikke hvordan den skulle bli montert..Noen som kan hjelpe meg litt med dette ? Noen som har tegninger eller vet hvordan den skal monteres ? Takk takk

Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig)

Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt)

Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket)

Bmw e30 320i Coupe (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg noe av det samme selv til samme type bil. Men var med alarm på min da. Fikk det ikke til :) hehe. Var ikke så lett som jeg trodde. Neste gang blir det defa på meg. Liitt mer "kvalitet" tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg sånn fjernstyring til sentral låsen på min Audi a4 -97 hos bilekstra,

Hva koster dette ca? har en 95 mod men er vel samme opplegget..? Kjip å ha sentral lås uten fjernstyring :p

Mvh SunIx^

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut hvordan den skal kobles til nå..prøvde og koble den til, og etter første forsøk fikk jeg faktisk bilen til og låse seg med kontrollen, men ikke til og åpne seg..Så jeg åpnet opp igjen og prøvde og gjøre det samme en gang til, for og se om det kanskje var dårlig kontakt i en av koblingene...når jeg da prøvde igjen, var det plutselig ingenting som virket, heller ikke den knappen på døra :-P hehe, men skal få en kompis til og komme og hjelpe meg, for jeg er ikke akkuratt verdens beste eletriker for og si det sånn..Men for dere som lurer på hvor det skal kobles, så er det nede med bena til føreren på¨venstre side..der er det et plastikk deksel som er festet med 2 skruer, 1 nede med gulvet bak en liten plast bit og 1 rett på siden av spaken som man åpner panseret med..Når du har tatt dette av skal man koble seg innpå pluggen som står i øverste rekke (det er mange plugger der) nærmest setet ( Pluggen som hos meg var lysebrun)..så kan jeg evt fortelle dere hvilke ledninger som skal kobles sammen vis noen trenger og vite det :)

Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig)

Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt)

Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket)

Bmw e30 320i Coupe (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok.. hørtes litt enkelt ut:P men slik at det jo alltid med meg:P alt som høres enkelt ut er plutselig veldig vanskelig!

men kanke du ta bilder og fortelle meg hvordan du fikk dette til? hadde vært utrolig fint:) Har så ekstremt lyst på en slik selv..

hvor mye betalte du for den?

MVH

Mehdi

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider