Gå til innhold

Polizei ?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Originally posted by lazzario

Polizei..

Hva blir prisen på hvite skiver i dashbordet om du skaffer det ? Med frakt osv..?

Har du brukt Photoshop et par ganger + at du har tillgang på en printer så lager du slike selv og da kan du i tillegg lage dem med litt personlig preg.

Ække så vanskli veit du ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Har du brukt Photoshop et par ganger + at du har tillgang på en printer så lager du slike selv og da kan du i tillegg lage dem med litt personlig preg.

Ække så vanskli veit du ;)

Vad har du tänkt att trycka dem på sedan då?? Och hur gör du med pixlarna som uppstår??

Jag har fått mitt upptryckt på plast därigenom slipper man skära upp för mätarstälning och digital föntren t.ex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

Vad har du tänkt att trycka dem på sedan då?? Och hur gör du med pixlarna som uppstår??

Jag har fått mitt upptryckt på plast därigenom slipper man skära upp för mätarstälning och digital föntren t.ex

Jeg printet mine ut på selvklebende fotopapir og klipte dem ut og klistret dem fast på skivene, så er det bare å bruke en skarp kniv å skjære ut for km telleren.

Veit ikke hvilken pixler du snakker om, men mine instumenter ble i hvertfall bra.

Her er et bilde av dem...litt dårlig bilde ;)

post-59-1380485121641_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Jeg printet mine ut på selvklebende fotopapir og klipte dem ut og klistret dem fast på skivene, så er det bare å bruke en skarp kniv å skjære ut for km telleren.

Veit ikke hvilken pixler du snakker om, men mine instumenter ble i hvertfall bra.

Her er et bilde av dem...litt dårlig bilde ;)

Såg fint ut det där :)

Haft problem med fukt??? Eftersom det är papper?? De jag har är i plast så det gör inget om de blir fuktiga sen ligger ju plasten över kilometerstälningen så jag har inte använt nån kniv att skära ut med..... HUr skulle det se ut på t.ex digitala instrumentfönster som på Corrado instrumentet!!

Men dina såg fina ut ialf du måste skärt bra då :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

Såg fint ut det där :)

Haft problem med fukt??? Eftersom det är papper?? De jag har är i plast så det gör inget om de blir fuktiga sen ligger ju plasten över kilometerstälningen så jag har inte använt nån kniv att skära ut med..... HUr skulle det se ut på t.ex digitala instrumentfönster som på Corrado instrumentet!!

Men dina såg fina ut ialf du måste skärt bra då :D

Det eneste problemet er at det har kommet noen luftbobler (tror kanskje det kan ha kommet av fukt?)

Men det ser man bare om kvelden når instrumentlysene er på.

Selvfølgelig er de som er laget av plast og printet/skjært ut på plotter best, men det blir bra på en vanlig printer med fotopapir også (hvis man tar bryderiet da) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider