kimoajajaj Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Hei polizei ! :) Jeg bare lurte på hva du har gjort med instrument nålene dine ? De har en slik fin signal rød farge slik som nåler skal ha. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by kimoajajaj Hei polizei ! :) Jeg bare lurte på hva du har gjort med instrument nålene dine ? De har en slik fin signal rød farge slik som nåler skal ha. Kimo ta også bruk PM for sånne ting, altså du sender en privat beskjed til han.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Joa, men kunne jo være OK å dele det med andre der ute.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by kimoajajaj Joa, men kunne jo være OK å dele det med andre der ute.. enig =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Jeg stjælte lakkstiften til fattern's røde Ford Focus og malte instument nålene. ;) Ble bra det... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 De är målade med airbruch och färgen är floucerande lysorangeröd!! He he Fanns i Hobby butik Humbrol heter märket på färgen kommer inte ihåg nr =/ Gjorde ju ett Corrado instrument jag gjorde med och använde samma färg på nålarna då!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by kimoajajaj Joa, men kunne jo være OK å dele det med andre der ute.. Greit, bøyer meg i støvet :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Ok , det ser hvertfall veldig bra ut ! :) Hva mener du med "airbrush" ? slik som man blåser med kjeften ? Ingen fare Eibach, det er allerede glemt ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Airbruch = Liten Färgspruta Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Polizei.. Hva blir prisen på hvite skiver i dashbordet om du skaffer det ? Med frakt osv..? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by lazzario Polizei.. Hva blir prisen på hvite skiver i dashbordet om du skaffer det ? Med frakt osv..? Har du brukt Photoshop et par ganger + at du har tillgang på en printer så lager du slike selv og da kan du i tillegg lage dem med litt personlig preg. Ække så vanskli veit du ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Mk2-16v Har du brukt Photoshop et par ganger + at du har tillgang på en printer så lager du slike selv og da kan du i tillegg lage dem med litt personlig preg. Ække så vanskli veit du ;) Vad har du tänkt att trycka dem på sedan då?? Och hur gör du med pixlarna som uppstår?? Jag har fått mitt upptryckt på plast därigenom slipper man skära upp för mätarstälning och digital föntren t.ex Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Originally posted by Polizei Vad har du tänkt att trycka dem på sedan då?? Och hur gör du med pixlarna som uppstår?? Jag har fått mitt upptryckt på plast därigenom slipper man skära upp för mätarstälning och digital föntren t.ex Jeg printet mine ut på selvklebende fotopapir og klipte dem ut og klistret dem fast på skivene, så er det bare å bruke en skarp kniv å skjære ut for km telleren. Veit ikke hvilken pixler du snakker om, men mine instumenter ble i hvertfall bra. Her er et bilde av dem...litt dårlig bilde ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Mk2-16v Jeg printet mine ut på selvklebende fotopapir og klipte dem ut og klistret dem fast på skivene, så er det bare å bruke en skarp kniv å skjære ut for km telleren. Veit ikke hvilken pixler du snakker om, men mine instumenter ble i hvertfall bra. Her er et bilde av dem...litt dårlig bilde ;) Såg fint ut det där :) Haft problem med fukt??? Eftersom det är papper?? De jag har är i plast så det gör inget om de blir fuktiga sen ligger ju plasten över kilometerstälningen så jag har inte använt nån kniv att skära ut med..... HUr skulle det se ut på t.ex digitala instrumentfönster som på Corrado instrumentet!! Men dina såg fina ut ialf du måste skärt bra då :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Polizei Såg fint ut det där :) Haft problem med fukt??? Eftersom det är papper?? De jag har är i plast så det gör inget om de blir fuktiga sen ligger ju plasten över kilometerstälningen så jag har inte använt nån kniv att skära ut med..... HUr skulle det se ut på t.ex digitala instrumentfönster som på Corrado instrumentet!! Men dina såg fina ut ialf du måste skärt bra då :D Det eneste problemet er at det har kommet noen luftbobler (tror kanskje det kan ha kommet av fukt?) Men det ser man bare om kvelden når instrumentlysene er på. Selvfølgelig er de som er laget av plast og printet/skjært ut på plotter best, men det blir bra på en vanlig printer med fotopapir også (hvis man tar bryderiet da) ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg