Gå til innhold

Polizei ?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sett på en del forskjellige farge kart over Humbrol sine farger, og noen plasser er nr. 209 mye lysere enn den burde være, men det er sikker på grunn av at de ikke har klart å gjenskape den på "papiret" :)

Uansett så har jeg funnet ut at nr. 209 IKKE er fluoriserende, men nr. 205 er fluoriserende !!

Så jeg går ut i fra at det er rett farge, det må det jo nesten være ..

Forresten, kjøpte du bare en liten boks med slik lakk og bruke airbrush ? Hvor mye kostet airbrush`n ?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hare en airbrusch för 500sek men jag byggde små modeller som jag lackerade med den!!! Kanske därför man är så pedant och pillig tog ca 1år att göra en modell...

men det finns ju billigare alternativ av airbruch sprutor men tänk på att du ska förtunna färgen med humbrol thiner om du bruker spruta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok blir nok ikke aktuelt for meg å kjøpe en airbrush til kr. 500,- :) finnes sikkert noe billigere på markedet, hvis ikke er det bare å pensle dem med pensel, kan jo bli bra det og..

Fikk mail fra en hobby forretning her i dag:

Hei Joakim!

Vi har desverre aldri hørt om denne fargen. Den eneste fargen vi vet

om som er selvlysende (fluoriserende) som er å få kjøpt i hobbybutikk

er et sett med selvlysende farger for å male på tekstil. Settet

inneholder en orange farge og koster 98 kr hos Panduro. Om dette kan

brukes på nålene dine er vanskelig å si, hvis de er laget av plastikk

vil det sannsynligvis fungere, men om de er av metall eller lignende

vil det neppe fungere.

Vi foreslår at du tar kontakt med biltema. Kanskje de vet litt mer en

oss med null peiling på bil:)

Lykke til!

Hehe.. men de burde da vite mer om det enn biltema da de har lakk fra den produsenten som jeg vil ha.. .ehhm..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider