kimoajajaj Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Jeg fant et hjelpsomt skjema !!! url : Fargekart Nr. 209 skulle være rett farge? Polizei ? Fire orange !? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Japp det kan stämma att det är den.. men jag hade för mig den hette 223 :( Hade burken i källaren men det vart stulet med allt annat så ja kan inte kolla det heller =/ Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Hei! Jeg har sett på en del forskjellige farge kart over Humbrol sine farger, og noen plasser er nr. 209 mye lysere enn den burde være, men det er sikker på grunn av at de ikke har klart å gjenskape den på "papiret" :) Uansett så har jeg funnet ut at nr. 209 IKKE er fluoriserende, men nr. 205 er fluoriserende !! Så jeg går ut i fra at det er rett farge, det må det jo nesten være .. Forresten, kjøpte du bare en liten boks med slik lakk og bruke airbrush ? Hvor mye kostet airbrush`n ? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Hare en airbrusch för 500sek men jag byggde små modeller som jag lackerade med den!!! Kanske därför man är så pedant och pillig tog ca 1år att göra en modell... men det finns ju billigare alternativ av airbruch sprutor men tänk på att du ska förtunna färgen med humbrol thiner om du bruker spruta Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 hehe ok blir nok ikke aktuelt for meg å kjøpe en airbrush til kr. 500,- :) finnes sikkert noe billigere på markedet, hvis ikke er det bare å pensle dem med pensel, kan jo bli bra det og.. Fikk mail fra en hobby forretning her i dag: Hei Joakim! Vi har desverre aldri hørt om denne fargen. Den eneste fargen vi vet om som er selvlysende (fluoriserende) som er å få kjøpt i hobbybutikk er et sett med selvlysende farger for å male på tekstil. Settet inneholder en orange farge og koster 98 kr hos Panduro. Om dette kan brukes på nålene dine er vanskelig å si, hvis de er laget av plastikk vil det sannsynligvis fungere, men om de er av metall eller lignende vil det neppe fungere. Vi foreslår at du tar kontakt med biltema. Kanskje de vet litt mer en oss med null peiling på bil:) Lykke til! Hehe.. men de burde da vite mer om det enn biltema da de har lakk fra den produsenten som jeg vil ha.. .ehhm.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Har hittat den nu det är Humbrol 205 Vet inte om den finns?? Var tre år gammal den burken jag hade :( Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg