Mambo Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja ja ja =) jeg får se ann ;) må jo ha noe som skiller seg ut når man kjører volvo så Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Flashgreen er heftig :D R_Style: Takk, takk! Bare å komme innom det, så lenge jeg er hjemme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Dagens oppdatering: Sveiste akslingen i dag. Hvis den ryker i sveisen, så ryker jeg også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 men skal eegentlig ikke slipe av da.. fyy ;) hehe.. men blei vel en good sveis med good strømstyrke på, så går vel fint. ps. jeg slipte jeg og hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Slipte av kanskje 0,5mm på den sveisen der, bare får å få gjevn overfalte. Fikke jævelig bra innsmelting og ble bra.... Grunnen til at jeg slipte var å få en lakkbare overflate, ikke for noe annet! Sveisen ble nesten plan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 :) den blei veldig bra ihvertfall Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Blir bare mer og mer imponert over bilen din texascom... Og sugmotor er rammest!!! Stå på!!! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Takk takk :D Blir mer sugepower til våren igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Deilig den bilen ja, så blank å fin er den og :D Det er vel ikke orginalfargen det der? og ja, vi elsker bilder.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Takk takk :D Må bare få fastslå en ting: Det er to mnd siden jeg har vasket bilen da jeg tok de bildene, og bilen har stått i samme lokaler der det er blitt slipt sparkel :P Har kjøpt inn flere liter med voks som jeg skal prøve på bilen til sommeren. Brukte samme voks på et par nybiler på jobb, FY FAAAEN så blanke de ble - sinnskyt! Bestilte opp litt slik voks med det samme jeg så resultatet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Fant et bilde av børsa di på google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Latterlig fin bil, med latterlig gode kjøreegenskaper...sinnsykt bra bil Anders..rett og slett!! Blir vel bare bedre til våren;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jøsses, visste ikke at det var no bilder av den der :P Takk takk :D Er ikke så gale egenskaper egentlig, men skal love dere at de blir bedre til sommeren. Skal få låne/få et sinterlamell som er sveist for å teste om kassa er i orden når jeg blir ferdig med den. Tror ikke det blir lett og ta i gang med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bilen er unektelig pen. Men hvis jeg må pirke i noe, så er det noe med sideskjørta som bryter litt med dimensjoner på bilen. Kanskje de er litt store? Men for all del, bagateller og ikke minst en smaksak. Ellers er det en av de peneste 240'ene jeg vet om, fargemessig og utseendemessig generellt m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bilen er unektelig pen. Men hvis jeg må pirke i noe, så er det noe med sideskjørta som bryter litt med dimensjoner på bilen. Kanskje de er litt store? Men for all del, bagateller og ikke minst en smaksak. Ellers er det en av de peneste 240'ene jeg vet om, fargemessig og utseendemessig generellt m'm Takk :D Litt ening deg ang skjørtene ja. Men syntes det villet blitt for mye jobb å støpe helt nye fra grunn, hadde ikke vært no problem - men tidskrevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg