B230ft Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 ikke at jeg skal komme her å lære deg åssen du får en 240 fin, for der stiller du jo rimelig høyt;) men hadde det vært noe å lakkert chromeramma rundr bakruta sort? en tanke som slo meg da jeg så bilde rett over her.(jævlig flott bilde forresten!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Takk til han som tok det bilde, ingen aning på hvem det er... Skal den bli svart så må jeg ha grill, "øyelokk" og ramma rundt frontruta i samme stil. Får se hva jeg gjør, men syntes faktisk fronten min kler chrome. Eller tar jeg veldig feil? Hadde vært artig å sett hvordan det ville blitt med sort, men det koster cash :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er pent med sort men jeg syns bilen din kler chromen veldig godt, passer bra med fargen syns jeg:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Tror den er finest som den er jeg og, men hva med hvite blinkerser fra XC70 på sida, og hvite bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Vil ikke ha det bak i hvertfall. Da må jeg bare bytte blinklysglassene bak. Orker ikke tanken på å ha et bagasjerom fullt av vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Vil ikke ha det bak i hvertfall. Da må jeg bare bytte blinklysglassene bak. Orker ikke tanken på å ha et bagasjerom fullt av vann. da hadde du jo fått deg ett fint akvarium :D i beste Pimp My Ride stil :hammer Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Et stygt akvarium :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg har blinkere fra XC70 på min, det er fint egentli, men som du sier texascom så ville je itte kjøpt hvite bak je hæll. je hadde det vettu ei stund å dem tok inn vann som faen, pluss at det var itte passform i det heletatt på dem, jeg sveiste om skjermen å satte inn 740 lykter, men syns faktisk bilen din er MYE penere med orginallykter enn noe som ikke passer, orginallyktene dine ser jo helt NYE ut:) Lykke til videre:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Takk takk Morten... En liten update: Jeg er i gang med grovfilinga etter saginga. Alt skjer for hånd. Ferdig adapter klart for montering, formene passer etter kassa og huset. Verktøyet jeg bruker, ikke no vannskjæring her. Hylsa jeg krympet på for å få riktig størrelse. 14,97mm måler den, passer perfekt i lageret. Clutchhuset på kassa. Bakre feste tilpasses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Se her ja..nå kommer det seg virkelig!:D Trur jeg får ta turen oppom neste gang jeg er på hamar..så sant det passer seg;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Bestemte meg i dag for å lage spakopphenget helt fra begynnelsen av, med rør. Tegnet det opp i stad, kjøper rør og bolter på tirsdag og sveiser det i løpet av uka tenker jeg. Bakse girkassefeste blir klart til sveising i morgen, sveiser det på tirsdag. Vil at alt skal se fabrikklaget ut så langt det kan gjøres :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ja du er meg en liten håndarbeider;) Har trua på detta her jeg..blir rett så bra vett, selvgjort er velgjort vettu;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Datta blir rått, kommer innom deg en dag å titter:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er bare å komme innom det Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 "Update" Hentet clutchlamellet i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg