Mambo Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 sexy Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehe... Begynner å hjelpe på litt nå. "Ferdig" med girkassefeste nå, var sinnsykt lett. Helsveising skjer på jobb i morgen, har bare punket det sammen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 En skisse av spakopphenget: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jævla fint!:D Blir jo faktisk bra detta...har sagt det før men, imponert! kiddie Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 hvis du skal lage den sånn må det gå ann å bruke mye matrialer fra et m47 spakstell fra 740. burde passe ganske bra. kan vi få bilde av girkassetraversen? er nysgjerrig her. noen som vil legge ut bilde av min?(til m90, men) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Skal ikke bruke no av spakstellet annet enn der selve kula ligger... Kan ta bilder av opphenget i morgen, monterte det i stad. 100% Bolt-on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Girkasseopphenget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Girkasseopphenget... [ IMG]http://img.photobucket.com/albums/v482/Texascom/DSC02331.jpg[/img] Nei! Bruk de to ørene på hver side...så lever motorfestene lengre, og motoren sitter mye stødigere...my 2 cents. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Har et motorfeste ekstra som sørger for stødig motor samt at jeg skal bygge nye fester til den nye motoren. Dette her skal bare få som oppgave og holde motoren oppe i bakkant :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Mkay, gjør som du vil :) Men det blir en utrolig forskjell når du gjør det på andre måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg gjort det på min måte.. Og det virker til å være jævelig stivt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 det der holder nok i masse vis Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg gjort det på min måte.. Og det virker til å være jævelig stivt ;) Ja ikke sant....da kan vi være enige om å være uenige. Tror ikke jeg tør poste bilde av girkasseopphenget mitt....er satt sammen av alt jeg fant av løst stål og armeringsjern. *kremt* :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er ikke farlig å poste bildet da, vil se det jeg ;) Tenker litt på å lage alt så lett som mulig også jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er ikke farlig å poste bildet da, vil se det jeg ;)Tenker litt på å lage alt så lett som mulig også jeg da. Tror faktisk ikke jeg har bilde av selve bærebrua. Var ikke så veldig komplisert egentlig, bare å kappe ut litt i org. bærebru og sveise inn noen vinkeljern å feste de doble opphengsforingene i. Det var når jeg skulle sveise inn noe armeringsjern som forsterkning at det skjærte seg....det bare forsvant som smør under sveisen og lagde ett sinnsykt klabb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg