ford'n Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 må få gjort no mer med sierran snart! legger opp noen bilder så dere kan se hvordan den er nå. trenger apsolutt senk og lakk.. MEN betaler IKKE 20 lapper totalt for det drunk . tenker på sånne "fjærstrammere" som de selger på biltema. er dette aktuelt? eller blir det altfor jalla?... tenker også på å "male" bilen med en matt svart farge. et annet alternativ ville vært å lakere den hvit helt ned, med biltema lakk. men har også en rød dør som da også må lakeres hvit å spørs hvor bra DET blir. hva blir best? evnt noe annet alternativ? (BILLIG) vet jeg trenger felger å men først senk og lakk (har noen 15" som er helt ok, men med HELT feil innpress drunk ) takker for svar :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 får billige senkesett på eikermotorshop uttafor drammen, vis ikke lakken er altfor stygg vil jeg anbefale deg å la den være sånn den er. vis ikke så må du pusse ned bilenm grunne og lakke... tar litt tid fordi man må være nøye osv... men lykke til :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kan også legge til at jeg har gjort litt småting fra føra. som og lakere ALT innvendig. har også sparklet igjenn ford emblem og lyktespylerdysehullene å lakkert fronten. har satt på setetrekk fra mobilsentrum(ble greit nok) og byttet til et nyere ford ratt. har også fjernet emblemer bak. og gjort litt div som ny gearkule, pedaler, vindusheisere osv. bilen er foresten en 85mod 2.0L sierra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg