olehenri Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Mine kjære bilfrelste venner.. I need help! :s Her om dagen, når jeg sto å snakka med noen folk med bilen i gang så skjedde det no merkelig.. Plutselig sa det bare klikk, å alarmen begynte å ule som et lite helvete ( når bilen sto å gikk). Den står konstant armert, går så fort dørene åpnes, reagerer ikke på vibrasjoner lengre ( kan kjøre uten at den går av), og får ikke låst bilen, slått av alarmen med fjernkontrollen.. Siden jeg ikke har nøkkelhull på bilen er jeg avhengig av å få låst opp og igjen bilen med fjernkontrollen, så detta er litt kjipe greier akkurat nå. Har tatt sikringa på alarmen, slik at sirena ikke uler hvertfall, men den står fortsatt konstant armert.. Er det noen her som har noe som helst peiling på dette som kan gi meg tips?! Tenkt jeg skal ha den inn på verksted for å få ordna opp i det der, men kombinasjonen med snø og sommerdekk gjør ikke akkurat saken særlig lett.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvilken alarm er det du har? Finn et verksted som kan om alarmen du har ellers er det nytteløst å reise på verksted. De fleste kan ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 er en clifford alarm Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nå er jeg ingen dreven alarminstallatør, har kun vært borti DEFA og Terminator... Men her gjetter jeg på at "hjernen" (hovedenheten) har tatt kvelden, eller at det bare er en ledning som har løsnet et sted. Evt. at du har fått armert den, og at batteriet i fjernkontrollen er dødt, så du ikke får slått den av. Du er heldig som ikke har startsperre, da! :) Har du ikke installert alarmen selv, noe ting tyder på at du ikke har, ville jeg kjøpt en ny og koblet denne opp selv fremfor å betale noen for å feilsøke på den gamle. Helt enkelt startet fra scratch med en ny, altså. Det er ikke noe problem å koble alarmer, bare du har en VISS peiling på hva du driver med! :) Å feilsøke på noe andre har koblet opp, uten skjema, er så og si umulig uten å bruke alt for lang tid på å måle. Men du kan vel høre med noen som installerer en slik alarm, og høre hva de tar for å finne ut av det. Er det hjernen, er du sikkert ikke den første med dette problemet! :) Mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 takk takk! alarmen var montert av forrige eier ( i tyskland) så jeg har ikke snøring på den der.. stortsett ingen andre ting når det gjelder bil heller :P Har hvertfall fått sirena til å holde kjeft, fant sikring på den.. men når jeg åpner døra, så er det noe som tikker nerri der sikringene er, er vel et relee el no sånnt tenker ejg.. men nå har jeg ENDELIG vinterdekk så over helga så tror jeg at jeg tar turen på et verksted som jeg vet har montert defa før hvertfall.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg