Gå til innhold

NY bil på meg, golf kanskje? Hva har dere å si?

Ranger emnet


magnus_primera

Anbefalte innlegg

Må desverre kvitte meg med a4`n nå..Kjører på 30000km i året nå så må ha meg en diesel bil.

 

Siden da golfen er liten å fin vurderer jeg denne, hvilke modell typer bør jeg se bort i fra og hvor burde jeg se på de?

 

Det jeg krever er at det skal være en tdi..

 

Resten av tingene jeg ønsker er

 

Sølvgrå farge

Skinnseter

Xenon lykter

4-motion

lav kmstand

 

Skal nok mye til å fylle alle disse specs`a, men det er altså ikke noe jeg krever.

 

Budsjettet har jeg tenkt til å begrense til maks 200.000,- men er ikke sikkert dette er mulig i denne prisklassen..

 

Hva tror dere? Ser det er lite golf av mine ønsker på markedet nå, men dette er jo populære biler igjen så må vel bare ha litt tålmodighet.

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en golf iv highline med sportsinteriør, justerbart senkesett, 18" rs4 sommerfelger, alt elektriskt, climatronic, navigasjon, helt nye oppgraderte bremser, stabstag. farge = sort krasjer kansje med noen av kravene dine. km stand 146k Pent holdt. har vert i familien siden første eiger som var i tyskland fra 2000 til 2003. bruker lite på mila ;) 0.45-0,5

Er en helt utrolig bil å kjøre etter oppgraderingene.!

 

 

interesangt?

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har en senket golf iv 4motion sølvgrå med 6 gir 100 tdi, men mangler el vinduer og skinn men har sportstoler,, hva ville dette vera verdt, den har en km stand på 45000.- vi vurderer å bytte denne og mx5en i en passat 4 motion tdi, blir fortsatt 4motion, dette er bare rått,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en golf iv highline med sportsinteriør, justerbart senkesett, 18" rs4 sommerfelger, alt elektriskt, climatronic, navigasjon, helt nye oppgraderte bremser, stabstag. farge = sort krasjer kansje med noen av kravene dine. km stand 146k Pent holdt. har vert i familien siden første eiger som var i tyskland fra 2000 til 2003. bruker lite på mila ;) 0.45-0,5

Er en helt utrolig bil å kjøre etter oppgraderingene.!

 

 

interesangt?

 

-Bjelland

 

Har du bilde?

Sort er greit om den er pen i lakken.. Er den import? Litt mere info?

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om bilen... Vi var i tyskland å hentet den rundt april mai i 2003. Vi hadde sett oss ut denne bilen for den var langkjørt ikke mye by kjørt. Bilen var en highline utgave og utstyrt med det meste av utstyr som el vinduer fremme og bak, elektrisk soltak, climatronic, kjørecomputer orginal nokia handsfree som er integrert i kupën. noen små forandringer skjedde nå i år var at jeg satte på 18" rs4 felger med helt nye dekk, di gamle dekkene som følger med er de som ble orginalt levert med bilen. så nye vinter dekk i år er rett rundt hjørne. det er en 1,9 tdi på 90 hester. Jeg har tilgang på garasje med bukk så jeg har vert veldig grundig med bilens hold. skal ta 150 000 km service til helga. helt nye bremser og bremseklosser er montert for en måned siden. da byttet jeg også til justerbart senke sett og r32 stabstag. Bilen må ses og prøves! det er ikke en vanlig golf blitt :)

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..

 

ja er jo en fin bil, men..

 

skinn seter?

4.motion?

 

Det er jo ikke et must, men er en fordel..Dess. bor du jo i Stavanger :P

 

Pris har du tenkt på da? Kmstand?

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om bilen... Vi var i tyskland å hentet den rundt april mai i 2003. Vi hadde sett oss ut denne bilen for den var langkjørt ikke mye by kjørt. Bilen var en highline utgave og utstyrt med det meste av utstyr som el vinduer fremme og bak, elektrisk soltak, climatronic, kjørecomputer orginal nokia handsfree som er integrert i kupën. noen små forandringer skjedde nå i år var at jeg satte på 18" rs4 felger med helt nye dekk, di gamle dekkene som følger med er de som ble orginalt levert med bilen. så nye vinter dekk i år er rett rundt hjørne. det er en 1,9 tdi på 90 hester. Jeg har tilgang på garasje med bukk så jeg har vert veldig grundig med bilens hold. skal ta 150 000 km service til helga. helt nye bremser og bremseklosser er montert for en måned siden. da byttet jeg også til justerbart senke sett og r32 stabstag. Bilen må ses og prøves! det er ikke en vanlig golf blitt :)

 

-Bjelland

 

Mye skal du ha for den ? Mulig det kanskje blir en IV'er igjen.. Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud tas i mot har en pris jeg tenker på men vet ikke om jeg sikter for høyt. Gi en vurdereing :) påkostet 37k siste 3 mnd.. jeg vet jeg ikke får det igjen men denne bilen er 110% :)

 

ikke 4motion og ikke skinn desverre. det er sort skinninteriør. "sportstoler med støtte på sidene :)

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Chr|Z og Magnus_primera..... Vil anbefale å finne en med et annet motor-alternativ.... PD -110, eller 115 hk...... Mye bedre motor med tanke på ytelse/trimming/støy.... Også med tanke på 4-motion....

 

Har 90 hk selv... bra motor i seg selv.. har ikke hatt noe problem med den på 70k... Men skulle helst ha sett en annen motor i bilen min snart..hehe. :fire:

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår