Gå til innhold

Hva slags budsjett har disse gutta? *Bilder*

Ranger emnet

Mrleone

Anbefalte innlegg

De våkner om morgenen, drar på seg den hvite kjolen sin, drar ned til nærmeste bil forhandler, peker ut den dyreste Ferrarien de finner og vips: Ny DYR sportsbil :D Vurderer å flytte :P Er vel sånn når man lever som Ben Redic Fy Fasan.

sku gjerne tatt på mg kjola jeg og bare e fikk slike biler :cab

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort nokk budsjett til å kjøpe et lite land regner jeg med. Hehe

Lest den tråden på et forum før. Ganske vilt. Normale folk kommer med sin trimma gatebil. De kommer med sine sportsbiler til 2-8 millioner kr. Litt forskjell på folk ja :D

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke budsjett er noe problem der i gården, mere "hmm den så morsom ut, jeg tar 3 stykk takk!" "vi prøve kjører den ikke, det er for feiginger!" noe i den duren tenker jeg :cab

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste linken til en fyr fra UAE og her er hans kommentar til bildene:

This is here in the united arab emirates..

btw, the Enzo, CGT, SLR, and the white rang rover sport are for the same guy!!!

These ppl are really very rich n they dont care about money, we have a Bugatti Vyrone here in 1 year ago, even before the car went into production, they paid like 1.5 Million dollars for the car when it was shown in Dubai Motor show last year..

Some guy also paid about 37 millions dirhams for the Caddilac sixteen concept car, and thats about 10,000,000 USD.. but they refused to sell the car becoz its a concept..

Her er forøvrig flere bilder i samme serien:

http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=331400&st=0

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider