Gå til innhold

WRC Evolved

Ranger emnet

cossiemk1

Anbefalte innlegg

kart leseren derimot har jeg veldig lite til overs for.

går det bra med deg ?

hva gjør du ?

hør etter?

det kaller jeg iritasjons moment.

spesiellt vis jeg har kjør noen gange og ikke får til :fire:

Det har det jo bestandig vært, kan ikke huske et WRC spill sånn i farta hvor kartleseren ikke irriterer deg...

Men; hva med de få banene/etappene? VURDERER å kjøpe spillet men tviler pga antall baner/etapper. Hva syns dere, er det for lite og for korte eller er det akkurat passe? Jeg syns selv at firer'n var bra med tanke på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 16 land med 8 etpper på hver det skulle vel bli 128 ettapper, pluss de på rally cross delen, skulle verl holde ei lita stund, også er det 30 biler og kjøre med. det gir deg 3840 kobinasjoner!!!!!!!!!!! også må vi ikke glemme at banene forandrer seg hver gang da, ossen det systemet funker vet jeg ikke.

ca 20 pokaler og sanke

så i tall er jo spillet vel verdt og kjøpe. men så er det en fordel og like rally da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er BARE korte baner i WRC RE, og alle banene er enten lik eller med små justeringer fra baner som finnes i WRC 4. Spillet er en skuffelse med tanke på banene, det tar fra minuttet til opp mot tre minutter å kjøre hver etappe. Fort gjordt å komme gjennom altså. Men det er mer krevende å holde bilen på veien i det nye spillet syns jeg og utfordrende sånn sett. Og så er det online-spillinga da. De fleste som var aktive online på WRC 4 er på nett med RE og hver kveld er det mellom 30 og 60 spillere online nå. Tviler på at det er mange som spiller WRC 4 online lenger... Der pleide det ligge på 15-30 spillere om kveldene tidligere i høst.

For online-delen av spillinga er det absolutt verdt kr. 399,-. Men å betale kr. 599,- eller mer for dette spillet i enkelte butikker er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da var WRC evolved i hus etter en innbringende aften:)

Syns det er svært mye bedre enn 4'eren, hvis du ser bort fra antall fartsettapper da, hehe.

Mange av dere sier det klikker mye, men det har ikke forekommet her enda:)

Kritikk skal hværtfall kartleseren ha, men han har alltid vært dårlig på WRC-serien da.

De etappene som er der er jo helt ok utenom at de er en smule korte, uten at jeg har kjørt veldig mange da.

Men rallycrossen i storbrittania suger hardt! makan til fantasibane skal du lete lenge etter! det er hvertfall min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider