Gå til innhold

Spørmål om 740

Ranger emnet

NuGgIZ

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg lurer på ka dere om syns om 7000 kr for en Volvo 740 86 mod. Det er noe små plukk på den, litt rust, servoen begynner og bli slitt, Bensinmåler og Temp måleren virker ikkje men sikkert bare litt ledning trøbbel, Lakken utvendig er fin, er en liten bulk bak på høyre side,

det stod en diesel motor i den og den ble byttet i 92 til en brukt b20 5 trinns manuel den var da godt 80 000km og er nå godt 200 000, selveste bilen har rullet 700 000 for den er tidligere brukt som taxi da hadde den diesel motoren i. Det har vært to eiere, den andre eieren satte i bensin motoren. Bilen er EU- godkjent til april neste år..

Ka mener dere er rett pris for den??

Takker for alle svar.. :)

MVH NuGgIZ

1995 Crysler Stratus 2,0 LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey,

Jeg lurer på ka dere om syns om 7000 kr for en Volvo 740 86 mod. Det er noe små plukk på den, litt rust, servoen begynner og bli slitt, Bensinmåler og Temp måleren virker ikkje men sikkert bare litt ledning trøbbel, Lakken utvendig er fin, er en liten bulk bak på høyre side,

det stod en diesel motor i den og den ble byttet i 92 til en brukt b20 5 trinns manuel den var da godt 80 000km og er nå godt 200 000, selveste bilen har rullet 700 000 for den er tidligere brukt som taxi da hadde den diesel motoren i. Det har vært to eiere, den andre eieren satte i bensin motoren. Bilen er EU- godkjent til april neste år..

Ka mener dere er rett pris for den??

Takker for alle svar.. :)

MVH NuGgIZ

sikker på at de er satt inn en b20??? de slutet vel me de motoren i 75 eller noe... men vis de står en annen motor i er den vert 7k vil eg tru

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et stod en diesel motor i den og den ble byttet i 92 til en brukt b20 5 trinns manuel den var da godt 80 000km og er nå godt 200 000.. Satt inn en brukt b20 står der, noe som da ikke er orginalt viss det er det dere tror.. men personlig hadde jeg ikke kjøpt den, finner jo bedre til den prisen der.. som er gått litt mindre en 700 000.. hehe

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, er ikkje helt 100% sikker på om det var en B20 men var nå hvertfall en 2 liter.. :P er ikkje helt inn på motor navnene på volvo... men mener han sa B20.

Men var først en 4 trinns gir til den men mener ar det var en knapp oppå kulen som ikkje virket, så da byttet de heller til en 5 trinns kasse...

Motoren er nå i topp stand.

Det var litt rust bak på høyre side over hjulet..

Er ikkje helt sikker på om eg skal kjøpe den, vil høre hva andre folk mener om den prisen og bilen.. :)

1995 Crysler Stratus 2,0 LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider