Mazda626 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Bilen min har snart rullet 200.000 km (alt for mye langkjøring de siste årene), ved utprøving av konfilter oppdaget jeg at "silene" foran luftmengeføleren nesten var tette? Demonterte så luftmengde måler fra slanger. For å få tatt en skikkelig rens, tok jeg ut silene foran og etter måler. Vasket disse i isopropanol. Så ut som nye etter rens. Deretter tømte jeg isopropanol på en sprayflaske, og sprøytet måler (innvendig) ren. Skal si det sitter mye guffe her, etter alle årene. Å få silene på plass var et slit, måtte varme opp, og bøye et par plasthaker, for å få de på igjen. Så til alle dere, ta en titt på måleren............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 merket du noe forskjell på bilens oppførsel eller? Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 merket du noe forskjell på bilens oppførsel eller? Ja, omtrent like mye som da jeg gikk fra lukket til åpent filter. Bedre respons! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 burde kansje gjøre det på den nye motoren min da :P den er gått 350tusen :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg