Housey Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Finnes det en mulighet for å disable bilde i quote? er så utrolig irriterende når folk quoter en tråd med 20 bilder... samme bildene opp og opp og opp igjen hele tiden.. sykt irriterende! eller lag det som en relgel... §666, 1 ledd: bilder skal IKKE quotes under noen omstendigheter! Hilsen Irritert bruker... (nå er dette like irriterende på andre fora og.. sånn at det er nevnt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Finnes det en mulighet for å disable bilde i quote? er så utrolig irriterende når folk quoter en tråd med 20 bilder... samme bildene opp og opp og opp igjen hele tiden.. sykt irriterende! eller lag det som en relgel... §666, 1 ledd: bilder skal IKKE quotes under noen omstendigheter! Hilsen Irritert bruker... (nå er dette like irriterende på andre fora og.. sånn at det er nevnt) Det du quoter kan du jo redigere når du svarer.Bare ta vekk IMG og linken til bildet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er det desverre ikke mange som vet/gidder/kan. Støtter forslaget til trådstarter! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Enig.. Det er irriterende.. Men som sagt før her er det jo bare å ta vekk adressen til bildet og Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Dette blir helt opp til den som quoter. Av og til er det også ok at et spesifikt bilde er med på quoten. Hvis en lurer på f.eks "hva slags felg har du på dette bildet?" når bildet er et av 5 f.eks. Så fjerner man de andre 4 bildene i svaret. Hvis noen skjønte hva jeg mente nå, heh ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Men da er det bedre å fjerne [/img] tegnene slik at det bare blir en link? Er enig mer Housey her, veldig irriterende når folk qouter bilder, spesielt når det er mange Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Men da er det bedre å fjerne [/img] tegnene slik at det bare blir en link? Er enig mer Housey her, veldig irriterende når folk qouter bilder, spesielt når det er mange eventuelt fjerne det totalt..... ser opp til flere ganger om dagen at noen (poster nr2 på en tråd) quoter 15 bilder som poster nr 1 har lagt ut... ser ikke helt vitsen i det.. om det skal quotes så går det ann å fjerne bilde taggene... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nå er det ikke alle brukere som er superdatanerds og som er 1331313133377317377137173 h4x0r n000b lizzzzzzmmm kozz dahhh osv osv.... Prøv å tenke på den vanlige mann i gata som ikke kan dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 må virkelig si at jeg er den vanlige mann i gata egentlig.. og siden jeg klarer det burde jo alle klare det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Når man quoter så burde man nesten ha med Dato og tidspungt på dagen som den personen man quoter har skrevet det han/hun har skrevet. Det syns nå jeg er greit da, men det er jo opp til Admin å bytte dette. Som sagt tidligere, ved quoting av bilder så er det bare å ta bort dele så får man ikke bilde der ;) koz Siter Crew "Kønners-racingteam" "Baby Just Swallow!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det må gå automatikk i dette. Folk flest gir seg vel faen i/klarer ikke å fatte at de ødelegger og roter til tråden. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vi kan ikke ta vekk muligheten til å quote et bilde, da kan det bli vanskelig for den som quoter å finne svar på spørsmålet sitt. Om det er mulig å hindre at man quoter ALLE bildene, vet jeg ikke. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Vi kan ikke ta vekk muligheten til å quote et bilde, da kan det bli vanskelig for den som quoter å finne svar på spørsmålet sitt. Om det er mulig å hindre at man quoter ALLE bildene, vet jeg ikke. blir vel ingen eller alle tenker jeg.. så får bare håpe folk utøver skjønn på dette.. for det er jævla irriterende faktisk! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg