Gå til innhold

V70r

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

Sorry jeg poster her, men (som andre har sagt før meg) er jo her alle folkene er! =p

Jeg var nå nettopp å prøvekjørte en helt ny V70R!

FY F*** sier jeg bare!!!!! =P Det vare relativt kjedelig å kjøre hjem med 240-en min etterpå!! :D

Er det noen andre her som har prøvd den eller kansje har den selv?

Hva synes dere?

Og hvordan er mulighetene for å evt trimme videre på denne?

Jeg kikket under panseret på den....og det var jo plastdeksler OVER ALT!!!! er det mulig å gjøre NOE med en så ny bil selv? Kan man i det hele tatt skifte olje selv??? :S :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første er det ikke plast over alt, volvos bensinmotorer har nesten ikke plasdeksler. Det er bare luftfilter, sikringsboks osv som er dekket av plast.

DSC01380.jpg

Har prøvd massevis av R-modeller og er like imponert etter hver tur. Lånte en S60R i to uker i sommer, den hadde seks trinns manuell kasse også. Samt 8x18'' R-felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe =P Den jeg kjørte var med automat-kasse! Hvordan var det å kjøre den med manuell da?

Vel...sammenlignet med min 240 synes jeg det ser ut som et plastik-leketøy og at det er KJEMPETRANGT inni der! =p

Hvor sitter forresten oljefilteret? Kan man skifte olje selv på den? =p

Men jeg smiler enda!!! Har allerede begynt å spare!!! :D Om noen år....DA blir d V70R på meg ja!!!!:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V70R er ikke så verst:) Men ble meget imponert av NYE S40 T5!! Må prøves

hmmm...ja, er det noen nye biler (volvo...i den grad man kan si det finnes volvo) som ikke imponerer? =p

Men en ting jeg nesten synes de kunne spart seg var alle "R"-ene....den skulle sett helt ut som en vanlig V70 for det "normale" øyet....som ei vanlig stasjonsvogn...men så gikk den som faen...forbi det meste! =p Men på den andre siden så har man jo 240-en til det....og gjerne litt stygg i lakken og allerhelst stv.! Men med 500 HK +++! :D Det liker jeg! =p Synes det er mye stiligere enn å ha en GLINSENDE ny skyline for eksempel...da VET jo alle at de blir frakjørt!! =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...regner vel ikke med at jeg trenger å fikse MER på en helt ny bil til nesten en million kroner enn jeg må på min 240 til 20 000! =p

Men hvordan er det ved chip-trimming...for regner med denne motoren er bremset en del ved chip....er det lovlig å chip-trimme motorer? Blir bare garantien redusert og førsikrings-premien øket....eller blir man straffet for det eller hvordan finker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider