Gå til innhold

V70r

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

vel...i mine øyne...v70-serien (V70, V70R, XC70) er eneste som kan kalles volvo nå! =p til nød s60 og s80! (Har jeg glemt noen nå???) Men V50 kunne de VIRKELIG spart seg å sette volvo-logoen på! =p

Men forsikringen forsvinner??? Vi får jo godkjent 240-er med SINNSYKE motorer...da må det vel være lov å chiptrimme en standard motor!? Kan skjønne at garanti forsvinner da! Men hvem vet!? =p (ikke jeg i ale fall! =P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SORRY, skrivefeil av meg!! Mente garantier :P

S60, S80, XC90, V70, XC70 er biler på nesten samme chassis. Alle disse er 100% Volvo.

S40/V50 er mer ford. Stod til og med fordlogo på et kupè filter jeg byttet.

Ja, morro å skifte pollenfilter på S40/V50 :D

F"#¤%¤&%¤"#¤"¤ søplebiler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lov å trimme i det hele tatt?????? Uff....nå fikk jeg plutselig mindre lyst til å selge 240-en min! =p Blirvel en ny V70R som familiebil om noen år og 240 som ORDENTLIG bil!!!! ;) (Vel og merke med noe annet under huven enn en B230K! ;) )

Men på den andre siden....jeg må si jeg var så imponert over den V70R-en at kansje man faktisk blir fornøyd med den slik den er! ;) Den HELT KLART råeste bilen jeg noengang har kjørt selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har glemt en virkelig nydelig Volvo. Nemlig C70 coupe!!!!!!

Jeg har en 1998 T5 med chip yter den 300 hk og den går bedre enn en V70 R. (var ute å prøvde en for en måned siden og ble skuffet)

V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil

C70 T5 1998 sommebil

264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt

264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom: Hva du går slags skole? Eller linje?

ArM: Som volvo selv sier, er jo ikke vanskelig å få en bil til å gå fort eller være sterk, men å få den sikker og å få den til å stoppe effektivt og å holde den på veien, det er DER teknologien ligger, så tror nok en 2005'mod V70R er en del bedre enn din 98'mod! Dessuten er jo den som du sier, chippet opp! Har funnet noen chipper på nettet til R-motoren, og da tror jeg ikke den skuffer lengre! ;) Jeg ble i alle fall MEKTIG imponert over den bilen!! Og er man ikke fornøyd med den har man et luxusproblem vil jeg si! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider