FiveTen Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 vel...i mine øyne...v70-serien (V70, V70R, XC70) er eneste som kan kalles volvo nå! =p til nød s60 og s80! (Har jeg glemt noen nå???) Men V50 kunne de VIRKELIG spart seg å sette volvo-logoen på! =p Men forsikringen forsvinner??? Vi får jo godkjent 240-er med SINNSYKE motorer...da må det vel være lov å chiptrimme en standard motor!? Kan skjønne at garanti forsvinner da! Men hvem vet!? =p (ikke jeg i ale fall! =P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 det er pga alder! kommet masse nye lover å regler veitdu Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 SORRY, skrivefeil av meg!! Mente garantier :P S60, S80, XC90, V70, XC70 er biler på nesten samme chassis. Alle disse er 100% Volvo. S40/V50 er mer ford. Stod til og med fordlogo på et kupè filter jeg byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 ja...kjenner jeg blir litt kvalm.... =p Starte krone-rulling for å få volvoen vår tilbake? =p Snart blir vel di siste volvoene ford di også! .... :'( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 SORRY, skrivefeil av meg!! Mente garantier :P S60, S80, XC90, V70, XC70 er biler på nesten samme chassis. Alle disse er 100% Volvo. S40/V50 er mer ford. Stod til og med fordlogo på et kupè filter jeg byttet. Ja, morro å skifte pollenfilter på S40/V50 :D F"#¤%¤&%¤"#¤"¤ søplebiler!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nyere Volvoer er ikke lov å trimme i hele tatt på grunn av att de er helbilgodkjente, er ikke noe grenser på hvor mye effektøkning du kan ha slik som på eldre Volvo (Godkjente produktendringer). Dette var svaret jeg fikk da jeg ringte Volvo Norge å spurte om chipping av S80T6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ja, morro å skifte pollenfilter på S40/V50 :DF"#¤%¤&%¤"#¤"¤ søplebiler!!! Er sinnsykt trangt ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ikke lov å trimme i det hele tatt?????? Uff....nå fikk jeg plutselig mindre lyst til å selge 240-en min! =p Blirvel en ny V70R som familiebil om noen år og 240 som ORDENTLIG bil!!!! ;) (Vel og merke med noe annet under huven enn en B230K! ;) ) Men på den andre siden....jeg må si jeg var så imponert over den V70R-en at kansje man faktisk blir fornøyd med den slik den er! ;) Den HELT KLART råeste bilen jeg noengang har kjørt selv! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hvem bryr seg om lovene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er sinnsykt trangt ja! Du er volvo-mekaniker du også? Skiftet senest på en idag... Tok bare 10 minutt cheers Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArM Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 dere har glemt en virkelig nydelig Volvo. Nemlig C70 coupe!!!!!! Jeg har en 1998 T5 med chip yter den 300 hk og den går bedre enn en V70 R. (var ute å prøvde en for en måned siden og ble skuffet) Siter ___________________________________ V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil C70 T5 1998 sommebil 264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt 264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 vel...lovene er jo greie å holde seg innenfor.....i hvertfall hvis politiet finner ut at man IKKE holder seg innenfor dem! ;) Men...som jeg sier...det DE ikke vet har ikke VI ondt av! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Du er volvo-mekaniker du også? Skiftet senest på en idag... Tok bare 10 minutt cheers Er ikke mekaniker, men bare en skolegutt :P Men i hver eneste ferie/fridag og etter skolen så er det rett på jobb. Jobber stort sett bare med nye biler, verksted og vasking. Har du små hender? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Texascom: Hva du går slags skole? Eller linje? ArM: Som volvo selv sier, er jo ikke vanskelig å få en bil til å gå fort eller være sterk, men å få den sikker og å få den til å stoppe effektivt og å holde den på veien, det er DER teknologien ligger, så tror nok en 2005'mod V70R er en del bedre enn din 98'mod! Dessuten er jo den som du sier, chippet opp! Har funnet noen chipper på nettet til R-motoren, og da tror jeg ikke den skuffer lengre! ;) Jeg ble i alle fall MEKTIG imponert over den bilen!! Og er man ikke fornøyd med den har man et luxusproblem vil jeg si! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vk1 kjøretøy - men har drevet med biler siden jeg var liten gutt (på verksted). Det lærerene prøver å lære meg er old news. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg