Pana Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Samme R-emblem og 18" R-felger har jeg på 240turbovogna mi;). Vet dette er VELDIG Off topic, samt i feil forum MEN, noen som har prøvd Saab 9-5Aero? ulv i fåreklær, og hvilket potensial de fleste nye saab med turbo har! fattern kjører 9-5 Aero med manuell og chip :) Synd at den drar på feilhjula da:P Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 vi har en ny xc70, og jeg vil ikke si at den har LITE plast under panseret akkurat! synes ikke det er noe i fint i det hele tatt, ser bare billig ut. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sitter du under panseret når du kjører bilen a?????? Nyt heller det nydelige interiøret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hva denne tråden gjør på 200 forumet, er meg en gåte. *Flyttet* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 vi har en ny xc70, og jeg vil ikke si at den har LITE plast under panseret akkurat! synes ikke det er noe i fint i det hele tatt, ser bare billig ut. Det må være diesel, den har mye plast. I hverfall ei plate over motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 GRATULERER!!! Denn posten ble flyttet til et forum hvor det er 1 person innom i uka. Bra jobba :thumb :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hvis jeg sier jeg er enig, da har vi oppnådd ny rekord på dette forumet med hele 2 innlegg på en dag. :-) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Rart at en med en BMW E36 skjønte at det var forskjell på en V70 og 240 da ;) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Not bad, men nå er vi tre her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Not bad, men nå er vi tre her!! Helt rått :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 GRATULERER!!! Denn posten ble flyttet til et forum hvor det er 1 person innom i uka. Bra jobba :thumb :hammer Det var faktisk dere selv som ville ha Volvoforumet delt opp slik da. Da får vi prøve å holde det litt ryddig da, kanskje? Tenkt på at hvis man poster i rett forum, det kanskje blir litt folk der etterhvert? :hammer Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Rart at en med en BMW E36 skjønte at det var forskjell på en V70 og 240 da ;) :thumb Jeg er vokst opp med en Volvo-gal far som i tillegg drev med bilcross. Kan si jeg fikk Volvo inn med morsmelka :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Dr_S: Hva sier faren din til at du kjører BMW ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ikke stort...Husker bare han satt og smilte i svingene da han prøvde is'en min ;) Men, nok OT nå :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Da skulle han ha testet en V70R... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg