Nuttza Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hei.har en a3 men lurer på om non her her hvet hvor stort komp sett det er plass til i dørene uten store modifikasjoner. noen anbefalinger oxo anskje ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hei.har en a3 men lurer på om non her her hvet hvor stort komp sett det er plass til i dørene uten store modifikasjoner. noen anbefalinger oxo anskje ??? vil mene 6.5" i dørene. diskanten setter du oppå dashen eller nedi "lufte" hullene/ høyttaler hullene der. cheers litt vanskelig med anbefalinger. brukes det ekstern forsterker? hva slags musikk, din kritikk osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 ahh, enda fler drammensfolk som jeg vet hvem er her :P Nok OT nå... Jeg mener det er 5 1/4" i fronten på disse bila, mulig jeg tar feil. Men jeg leste dette på ei nettside for ikke lenge siden. Har en kamerat som skal ha A3, så da måtte jeg sjekke det ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hm hvet du hvem jeg er alså hehe ;) Hvet jeg hvem du er da ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 KOmmer an på årsmodellen, første modellen sitter det en 5", hvor du trenger en overgang for å få inn en standard 5,25". Nyere har 6,5" hvor du også trenger en overgang for å få inn standard 6,5". Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 dette er en 99 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Da er det 5", og du trenger noe sånt: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 takker så mye for hjelpen :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nuttza: Er ikke mange som kjører sånn bil som jeg har blandt 'rånerne' i drammen , er det det da? ;) *hint* Citroen *hint* Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg har a3. å jeg satte inn 5.25" i framdørene uten en overgang! passet perfekt! dette er en 97 mod da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg