sqrensen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Har en Omega 2.0i som har begynt å fjuske når jeg har gass pådrag. Dette skjer samtidig som varsel lampa for motor tenner. Men det skjer ikke når jeg gir full gass, da tenner bare lampa. Varsel lampa for motoren tenner også når jeg kjører over noen kraftige dumper. Noen som har noen tips? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 det med varsel lampa lyser når u kjører over dumper.. er vell bare en dårlig kontakt da.. men jeg har egentlig ikke så mye peil så overlater detaljene til dem som kan det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqrensen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Mistenker en dårlig kontakt ja.. har tatt ut styringsenheten nå, for å sjekke om den har fått vann skade. Men etter oppførselen til bilen å dømme må det være noe mer også. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Det er luftslangen mellom luftfilterboksen og innsuget som har et hull, mest sannsynlig!=) Vanlig problem.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 FastOmega - Er du OMC medlem ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqrensen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Nei, har ikke kommet så langt ennå...Men det blir OMC på meg snart ja Fant feilen, det var ledningen til tomgangs styringen som det var brudd i... Nå går den som en drøm igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 FastOmega - Er du OMC medlem ? Nei.. har vært medlem, men så blei dette omega spetaklet et prosjekt som tar mye tid, så jeg er ikke medlem lenger. Skal ta opp igjen medlemskapet til våren.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg