Gå til innhold

Diverse Einzer Spørsmål

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

Hei Hei alle sammen!

Tenkte å bykse skikkelig i gang einzer prosjektet mitt nå.

Har som signaturen sier en 79 Golf "fattigmannsutgave" og så har jeg hugd en 84 GTI med DX motor (må jo ha litt deler). I morgen åker jeg meg en tur å kjøper en rustfri (iallefall etter det jeg kan se etter tre inspeksjonsrunder) 80 modell Mexico beige 2 dørs med en helt fantasisk drivlinje ;) 1.5 med Automat. Bilen har kun gått 177K og har et ganske bra brunt interiør. Mulig jeg da selger fattigmannsutgaven. Men over til noen spørsmål:

Bilen må jo ned i møkka og hvem har det justerbare senkesettet som senker mest? Hvor mye senker det justerbare som EyeCandyRacing selger til 4300?

Er klar over at H&R er best, men funker det Eye CandyRacing selger eller er det bortkastede penger? Bruttern skal til Essen i slutten av måneden, men greier ikke

kjøre høy einser en hel måned !

Videre har jeg fått tak i noen uber sære felger. Problemet er at det er fembolts og amerikansk boltsirkel..Noen som vet om noen som lager omformer spacers?

Har komplett GTI understell og har hørt at noen skivebremser fra annen VAG passer rett på..Hvilken VAG er da det?

Har nå skaffet meg skivebremser fra Dinglevims cheers

Så får det bli en tur å handle nye bremseslanger og Rocco brekkwire i morgen muligens

Skal også ha bur i bilen og har noen noe tips om noen sider med greie priser etc?

Har nå skaffa meg bur også

Om noen har noe av det jeg ramser opp for salg privat så er det bare å sende en pm!! Trenger også klarglass lykter (lykter kjøpt hos Autospar) og div annet. Chrome fangere etc kjøpes på Essen

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det Supersport EyeCandyRacing selger?

Hvis ja, så er ikke dette noe hvis du skal skikkelig ned i grusen.

Supersportgewinden er mye morro for pengene, men det egner seg dårlig til skikkelig grisesenk ettersom at det blir hardt som f*** når du skrur den skikkelig ned. Rett og slett ubrukelig på det laveste.

Skal bilen være en fornuftig senket bruksbil er Supersport helt fint. Skal du skikkelig ned så spander noen kroner ekstra og få noe bedre.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Supersport EyeCandyRacing selger?

Hvis ja, så er ikke dette noe hvis du skal skikkelig ned i grusen.

Supersportgewinden er mye morro for pengene, men det egner seg dårlig til skikkelig grisesenk ettersom at det blir hardt som f*** når du skrur den skikkelig ned. Rett og slett ubrukelig på det laveste.

Skal bilen være en fornuftig senket bruksbil er Supersport helt fint. Skal du skikkelig ned så spander noen kroner ekstra og få noe bedre.

Okay, da gidder jeg ikke å sende inn bestilling på det. Er ikke vits om det ikke blir lavt og målet må jo være at den skal sitte fast i grusen vis ikke er det jo ikke noe vits :D I tillegg skal bilen brukes hardt på bane (skulle vel kanskje nevnt i første post)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk spindler, skiver og kalippere bak fra Golf II GTI.

Kalippere fra Golf III passer visst også.

Dette er bolt on. Du trenger bare bremseslanger i tillegg, og brekkvaier fra scirocco. :thumb

Takker for den infoen! Er to huggere her i området men ingen Golf II GTI..Var en Golf I GTI på huggern men den rappa jeg til meg :pimp

Men da vet jeg iallefall hva jeg skal lete etter brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en fordel at den er skikkelig hardt når det er så lavt, så slår man ikke nedi alle steder?

Lite komfort selvfølgelig men...

Selvfølgelig en fordel at det er litt stivt, men skrur du den godt ned slår det skikkelig i bilen når du kjører over den minste dump.Valgte å skru opp Jettaen fordi jeg rett og slett var redd for å ødelegge den. En annen litt negativ ting er at dersom du skrur den litt for mye opp blir bilen myk som en sky...

Takker for den infoen! Er to huggere her i området men ingen Golf II GTI..Var en Golf I GTI på huggern men den rappa jeg til meg :pimp

Men da vet jeg iallefall hva jeg skal lete etter brukt

Har spindler, skiver og calipere fra Golf II GTi liggende som jeg ikke kommer til å bruke. Send en pm dersom du skulle være intr.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spindler, skiver og calipere fra Golf II GTi liggende som jeg ikke kommer til å bruke. Send en pm dersom du skulle være intr.

Du har PM :)

Bare for å være på den sikre siden så trenger jeg da bremseslanger fra Golf II GTi eller Rocco? Er vel samme typen slanger alle IIer åra`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal vel ikke bygge noen "sær sportsbil" utav den mexicobeige vel...?

Regner med at det blir et klassisk stuk med bur og ribba for det meste innvendig.

Hele grunnlaget for bygget er egentlig å lage en morsom bil til bane og treff bruk. Noen detaljer er selvsagt ikke helt fastbestemt enda..

Den skal samtidig se skikkelig ut (blir nye chromefangere, chromespeil etc etc)

Skal holde høy shine

Lenke til kommentar
Del på andre sider