rcfrik Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei, alle bil-fan!! Er det flere enn meg på dette forumet som kjører offroadere (beninbiler). Jeg har selv en Savage 3.5, og lurer på om det er noen her som driver med disse bilene og ikke bare drifterne. (føler meg så utenfor,siden jeg ikke har en drifter, så vil gjerna ha en link med offroad :D :D !) Håper det er flere enn meg! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 jeg hadde en drifte bil men solgte den og kjøpte en inferno mp 7,5.. så dete rikke bare deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kult, endelig noen som har forstått at det går ann å kjøre andre ting en driftere. Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe. :) ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har en Inferno TR-15 buggy.. Jeg er veldig glad i offroad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har en RWD monstertruck stående, men noen småfeil på motor. Har lyst å montere en motorsagmotor på den, men kraftoverføringa blir nok en hard nøtt. Men fy så morro d hadde vært! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hei, alle bil-fan!! Er det flere enn meg på dette forumet som kjører offroadere (beninbiler). Jeg har selv en Savage 3.5, og lurer på om det er noen her som driver med disse bilene og ikke bare drifterne. (føler meg så utenfor,siden jeg ikke har en drifter, så vil gjerna ha en link med offroad :D :D !) Håper det er flere enn meg! kjører bare mini z selv og en rc subaru, men kompis kjøpte i går.. konge bil.. skal få filma lit og, men tar noen dager!!!men fy faen og en kan hoppe med dem..konge :) fatality img Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har en Savage 25 stående :p har nettopp kjørt den inn :D Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg og naboen kjører en del off-road. Har selv en Team Losi LST og naboen kjører for det meste Savage 25. Har masse andre biler også, men er de det går mest i. Har bygd bane ute på jordet og hopper og spretter rundt. Det som er morro :jackinbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 bilder og film er gøy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 skal se hva jeg kan gjøre :p liker å spre glede :D Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 konge skal og ut og filme i kveld, :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kult, at det er så mange som diver med offroad her. Hadde vært ekstra kult om noen kunne ha lagt ut bilder/ filmer fra kjøringen sin Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 holder på med film i dag ,men får se om den blir lagt ut i kveld.. lager en ny tråd i media delen Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 lagde en liten en på 3 min.. men får ikke lagt ut,noen som kan hjelpe?noen må hoste er det det det heter tro? he he :) gøy som faen.. tok liten salto og greier Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg