Gå til innhold

fått meg 242 turbo, drømmen:)

Ranger emnet

mekkemann

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott kjerre det her ja! Fått lappen og skilter på ennå eller?

Synes jeg så en blå 242 som kom sladrenes med dumpventil gjennom skøttru her om dan.. Vakke deg vel?

Veldig gjennomført arbeid synes jeg! Hold deg til din egen stil og det DU synes er fint du, det er tross alt din bil! :w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du hadde 850r vinge, var det ikke sånn??? Er du lei å sjekke åssen det er gjort med festene på den? Muligens ett bilde.. Orker ikke å tenke på hvordan jeg skal løse det. Må jo sitter skikkelig fast. Det er noen her som har en 240 som henger tålig sammen til en har lappen. Jeg har akkurat fått den i hus, men 240n står stadig i smådeler, selv om det begynner å hjelpe litt...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkelig fin bil dette;)

men er det noen forskjell på k-jetronic'en som blir brukt her kontra det som sitter på N/A versjonene? ser at ihvertfall innsuget ikke er det samme

nesten samme skiten :P Dysene sitter i toppen, så innsug der kan man bruke hva man vil. Jeg har svanehals-innsuget på min 240tic. Veit merce og porche har så godt som samme greia. Mulig det er noe mer småtterier på turbo-k-jet'n...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Flott kjerre det her ja! Fått lappen og skilter på ennå eller?

Synes jeg så en blå 242 som kom sladrenes med dumpventil gjennom skøttru her om dan.. Vakke deg vel?

Veldig gjennomført arbeid synes jeg! Hold deg til din egen stil og det DU synes er fint du, det er tross alt din bil! :w00t

heisann!

har itte vert inne her på noen dager nå, fikk lappen om tirsdan ja :) godt.. fått på 86 speila å.. :) det var nokk kansje meg det ja hehe..

burnproof: mjo det blir ettervert.. har mest lyst til å anskaffe en b23et eller noe å bygge ut av.. :)

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du hadde 850r vinge, var det ikke sånn??? Er du lei å sjekke åssen det er gjort med festene på den? Muligens ett bilde.. Orker ikke å tenke på hvordan jeg skal løse det. Må jo sitter skikkelig fast. Det er noen her som har en 240 som henger tålig sammen til en har lappen. Jeg har akkurat fått den i hus, men 240n står stadig i smådeler, selv om det begynner å hjelpe litt...

spoilern min er bare skrudd fast den.. hull i bagasjeluka..

spoiler.jpg

speila: SMDC0082.jpg

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...