Dodden Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Litt specs på min Integra type R: Mugen luftinntak Toda grenrør Omnipower testpipe Thermal r&d catback 16" Enkei ES-Tarmac 17" Gram Ligths 57c 15" Enkei til bane 15" Enkei tl vinter Omp pedaler Eibach pro-kit Orginale tåkelys Div. spoon deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Penpen bil! Så den på gatebiltreffet hos NAF for noen uker siden (den dagen det var sol) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Utrolig pen bil du har ;) men de tåkelyktene? veit ikke helt om jeg likte de... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Fiin bil! Liker disse bilene bare mer og mer. Og felgene, *smask* så nydelige! Skjønner godt at du gleder deg til hver gang du skal bruke den. Kjører du den om vinteren og eller? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Kjører om vinteren ja. Orginale tåkelys. La ut biler på honda tech forum, men ingen der hadde sett dem før... Men alle fikk plutselig veldig lyst på :) Synes de ser skikkelig bra ut jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Kjører om vinteren ja.Orginale tåkelys. La ut biler på honda tech forum, men ingen der hadde sett dem før... Men alle fikk plutselig veldig lyst på :) Synes de ser skikkelig bra ut jeg. oki, syntes bare det blei rart med de runde "hulla" på fangern der... men hvordan ser det ut med lysa på da? kjørelys, park og tåke sammen og bare tåke og park? har du noen bilder? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 kan fixe noen bilder senere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Her er litt forksjellige bilder, men glemte å ta bilde av kun parklys og tåkelys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Artig med bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 var ikke så ille å se på ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Etter å ha sett bilder av din bil, har jeg skiftet litt mening når det gjelder hvit bil. Hvit er liksom sånn racing farge. Har selv sett en hvit ITR med castrol reklame. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hvit er racing farge nr1, særlig i Japan. Virker som ITR kun finnes i hvit der borte.... Må si jeg liker den best :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hvit er racing farge nr1, særlig i Japan. Virker som ITR kun finnes i hvit der borte.... Må si jeg liker den best :) Ja. Må si at det røde interiøret er fint. Synes ITR i svart er pent også, den til Azzido. Men hvit ITR er mest vanelig Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Dette var et nice stykke integra! Likte de tåkelysa dine jeg! De var kule, har aldri sett sånne før:P :thumb Jeg vil også ha integra!! :( Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Får vel slenge ut noen bilder her også. Thermal r&d catback 17" Gram Ligths 57c 15" orginale til bane og vinter Omp pedaler Ractive filter Orginale tåkelys Hatt bilen i 11 mnd nå å gleder meg fortsatt til hver gang jeg skal bruke den! :) Litt OT, men du har vel ikke noen flere bilder av den røde civic'en som står ved siden av deg på dem 2 første bildene? :D Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg