Dodden Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Need i say more? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Se å få skrudd. Hadde det vært min bil og mitt grenrør skulle jeg ha stått å skrudd til det var på plass. Grattis med nye rør. Tror det vil bli noen ITR å se på banene til sommeren. Gleder meg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Himmel og hav så rått!! Skrudd i et strekk nå. Ut å kjøpe kebab før jeg svimer av. Bilder kommer, og kanskje film.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Himmel og hav så rått!! Skrudd i et strekk nå. Ut å kjøpe kebab før jeg svimer av. Bilder kommer, og kanskje film.... Grattis. Sånn skal det være :peace: Håper kebaben smaker :tannløs Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ja, smakte den ;) Må si jeg er nyforelska i bilen min nå. Er totalt anderledes å kjøre med skikkelig inntak og eksos. Går mye bedre og lyden er fantastisk! Vtec'en blåser ut av eksosen som et instrument! Før var det kun i innsuget at vtec'en hørtes skikkelig. Vakkert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Grattis med det fine resultatet. Håper på videoer! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 skulle hatt en lur plass å legge dem da... noen som vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 skulle hatt en lur plass å legge dem da... noen som vet om noe? har server plass jeg om det ikke er over 200mb? =) men får ikke ordna det på jobb i natt... får nesten sende filmene til meg i morra... sender pm når jeg er online ;) utifra det du har fortalt meg så er det her bare rått ;) gleder meg til film osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har bare et par små klipp nå, men skal prøve å ordne noe bra til uka. Må bare få med kameramannen. Sender det jeg har i morgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har bare et par små klipp nå, men skal prøve å ordne noe bra til uka. Må bare få med kameramannen. Sender det jeg har i morgen ;) oki, er vel online hjemme rundt 5 og fram til jeg stikker på jobb igjen ;) sitter og ser på bildene.. jeg vil oxo ha ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Fikk låne litt plass av Azzido! Takker ;) Bare noen små klipp nå, men skal lage noe bedre til uka kanskje. Her er første oppstart etter grenrør og testpipe montering: http://www.azzido.no/downloads/Filmer/Integra%20R%20test%20etter%20mekking.AVI Her gasser jeg litt på vått... http://www.azzido.no/downloads/Filmer/Mugenbox,%20toda%20grenr%f8r,%20omnipower%20testpipe,%20themal%20r&d%20catback.AVI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Send meg oem grenrøret? ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 lite smykke du har der da :) kommer vi til og se bilen din på noen treff nermere sommeren eller? Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Flere som vil ha det gamle grenrøret, men jeg vil beholde det inn til videre. Men skal jeg selge det, så gir jeg beskjed ;) Blir vel noen treff på meg, ja. Skal kjøre på NSK sine treff på Rudskogen hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Da ses vi nok på de treffene :) Gleder meg til å se flere ITRer på banen. m'm Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg