Gå til innhold

Spørsmål til Nsr160 sin 'how 2' Frontfanger guide

Ranger emnet

Nsr160

Anbefalte innlegg

Spørsmål til Nsr160 sin 'how 2'

Hvis dere har kommentarer, korrekturer, tips, skryt og skrot eller du bare lurer på noe kan du stille spørsmålet her. 'How to' guidene blir moderert og finkjemmet for spørsmål. Hvis jeg kan svare for meg skal jeg gjøre det her og/eller legge til utfyllende info i guiden.

Tok meg en "Skody" :scared

Hilsen Nsr160

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellothere

Jojo er ikke helt ferdig enda, holder på nå :D

Ting kommer, må bare bli ferdig den der først alacocaina

Edit:

Dersom noen er interresert kan jeg forklare.

1.Hvordan en lager en form som kan splittes.

2.Hvordan lager spoiler med litt tykkelse.

3.Muligens også en CF forklaring.

Kommer an på om admir-/moderatorer tillater meg.

Har ikke lest reglene her inne 100% :hammer

Send meg PM, om alt av spørsmål.

Skal jeg svare så godt jeg kan.

Og oppdatere denne tråden, dersom det er vesentlig.

Hjelp meg og å lage denne tråden bedre. Føler du det mangler noe.

Send PM

Det var ikke lenge siden jeg ikke viste hva polyester var.

:rolleyes:

Snakkest hilsen

Rune

Takk for positiv respons

hellothere

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bra og informativ denna tråden der. Kan ikke klage på innholdet. :) Bare litt rar å lese, uten bilder. Ellers er du flink til å forklare og visualisere ved hjelp av ord og illustrasjoner. Ingen som kan anklage deg for å være ordblind! Har faktisk lært et og annet nå selv. :yak:

PS! I første posten i DENNE tråden kan du godt la Nsr160 sin "How 2" Lage støtfanger plug/Form, tips og triks linke tilbake til how-to'en din. Litt hjelp skal de late ha. :D

PPS! Og det er bare å lage flere how-to'er, bare de tilfører fellesskapet noe matnyttig. :hello:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Bygge skum er genialt og jobbe med ved og fylle igjen store volum som tidligere nevnt, men OGSÅ deilig og jobbe med og forme, veldig lett og skjære i, dremle, eller vinkel sliper for og kanskje få til i de fine formene, men før du bruker slikt utstyr prøv først med kniv eller noe lignene. Og en viktig ting til! Byggeskum veier nesten ingen ting cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast sparkel når det er plast.

Polyestersparkel og glassfibersparkel når det er glassfiber.

Fåes hos lakkforhandlere, biltema, karosseriverksted ++++

skal det være på pluggen har det jo lite si hva en bruker.. bruker selv plastsparkel for det er mye enklere å jobbe med enn glassfibersparkel..

bruker og plastsparkel til å fjerne ujevnheter på glassfibersideskjørta mine ,brukt det på metall og..

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm?

om jeg har skjønt det riktig da.. så legger du et lag med glassfiber utenpå byggskummet for å få en fast overflate å jobbe med? når polyestern blandes med herderen så utvikles jo varme.. gjore det samme på styrofoamplate og det smeltet.. er nybegynner på dette så rett meg om jeg tar feil:)

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider