Gå til innhold

luftinntak på panser, idèer?

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Kunne vært fint om noen hadde tatt seg tid til å lage en fin form på panseret mitt med netting.

To ting som må nevnes:

-Kan ikke være for intrikat(e) form(er) da jeg skal kutte først med vinkelsliper.

-Skal ikke ha sånn scoop lignenede plastikk saker som man kjøper til en hundrings.

ala dette

vents.jpg

Mer som de i midten på dette bilde (beste eksemplet jeg fant i farten)

vents2.jpg

Bildet er tatt med mob, men det er ikke hinder for meg om kvaliteten er sucky, trenger bare no ca da jeg ikke klarer å bestemme selv.

Det må være i feltet som er merket i bildet til høyre!

Bilde034.jpgvents2merka.jpg

IMG sakene kødder seg til og reziser det første bildet. Prøvd alt mulig men den nekter!!!!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at jeg ikke skulle ha sånne du har lagt til nå, men heller sånn som den blå civic'en har i midten... ikke riller og sånn tullegreier man får kjøpt på bil extra liksom. Men takk for forsøket hellothere

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarer meg nok veldig dårlig. Sånn som den civic'en har er typen jeg tenker på. Behøver ikke være like, men stilen.. Altså ikke som de første, sånne scoop rille greier som du kan kjøpe å lime på, men kantløse.. Fader så vanskelig dette var å forklare hehe uhhmmwhat?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste du gjør er å tegne på et "motiv", og kutte dette ut med dremelen etterpå. Finpusser kantene, og legger grill på innsiden av panseret. Da kan du evt gjøre som en kammerat av meg, tegne tattisen til damen:) Godt mulig du har sett den, er en Opel Astra cab. AKA Cato edition, Bergens mestvinnende bil i 05.

Dette er ikke noe vanskelig, og svært dekorativt. Vet det er gjort før, og blir således et plagiat, men vurderer å gjøre det selv på Mazda`en min.

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var i nr2, litt usikker, dølger med på veldig masse for tiden, ikke alltid lett å registrere hvor det ble sett;)

Men det er hvertfall den med cromefelger og lakkerte "tribal" på sidene. Ganske så lekker bil ja. Er solgt nå tror jeg...

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider