le0n Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Konge prosjekt, godt og se noe annet en japser og nyere biler.. Begynner nesten og bli mettet av det:) Nesten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Trur han forlanger ca 250000,- Så det er vel til spesielt intereserte!! Felger 55000,- , Air-ride 35000,-, så det er jo invistert en del.. Den lå på autodb, men fant den ikke igjen. Så jeg får lete litt videre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Trur han forlanger ca 250000,-Så det er vel til spesielt intereserte!! Felger 55000,- , Air-ride 35000,-, så det er jo invistert en del.. Den lå på autodb, men fant den ikke igjen. Så jeg får lete litt videre!! ja, det er alltid sånn med spesielle biler, man må sitte på gjerdet å vente til det kommer en som skal ha bilen. Taper penger gjør man uansett, hvis ikke det er engelsk bil da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 [/img] Dette kan være neste prosjekt!! Buick Riviera -67mod. Megastor hjulbrønn, så det kan henda at 20" finner veien dit :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Den ser helt konge ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ja, den er heilt rå! Denne er litt andre prioriteringer på. En værsting motor er under oppbygging! 468 Bigblock med kompressor osv... 650hk+++ Så vi får se hvor mye som blir til overs til anlegg!! [/img] Dette er værstingen som snart har kopressor :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Råne: Jobber du på Bil & Transmission? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jobba dær i våres under restureringa av cadillacen, men er ikje ansatt!! Han er spesialist på aut. gearkassa og sånt. Så han er den personen jeg vil anbefale alle med kasse problemer, hvis det var det du tenkte på?? han er unik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Okey, bare lurte, har sett "Flaket" utenfor der noen ganger nemmeli. Nice jobb hvertfall, både med anlegg og bil! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Mange gjør jo det her omkring:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg