Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva festa du øyelokka med?

noe som heter Extreme Montage - Monteringslim... Virker nesten som silikon, men dette her limer utrolig bra i forhold da selvfølgelig...

Her noen bilder j tok med mobilen nede ved mjøsa her om dagen... dårlig kvalitet, men syntes bakgrunnen var såpass fin, så j lenger de opp...

bilde21.jpg

kveldsbildet3.jpg

kveldsbildet.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å bli noen av de siste oppdateringene mine i denne tråden her...

Bilen min blir solgt i morgen, og da blir det dårlig med oppdateringer fremover antagelig...

Får takke for meg for denne gang, for alle kommentarer osv i denne tråden, og alle som har vært innom denne tråden...!

Kommer med noen siste bilder rett før den blir levert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hvis ikke,for han her karen (R_Style) vet rett og slett hva han driver med...de 2 240'ene han har hatt og 940'en er rett og slett gromme og strøkne i mine øyne:)

Takker for fine og hyggelige ord 245 gl :)

Alltid trivelig å høre slikt!

For å si det sånn, så er j veldig usikker om dagen, har sett på veldig mye forskjellig, både volvo og andre merker, og j vet fortsatt ikke helt 100% hva det blir til... Har en liten følelse for VAG, men dette vil j ikke si sikkert enda... Volvo blir det uansett før eller senere igjen, uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe den nye eiere`en gir bilen like mye kjærlighet som du har ;)

blir nesten litt kjett å ikke se noen flere oppdateringer her :(

Vi får håpe på det...! Synes ihvertfall at bilen har fått godt stell fra min side, så nå er det bare opptil den nye eieren å stelle pent med`n... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe på det...! Synes ihvertfall at bilen har fått godt stell fra min side, så nå er det bare opptil den nye eieren å stelle pent med`n... :)

Har du artikkel nr. på dem us blinkersene du hadde? :) Gratulerer med salget, selv om det er litt trist.

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kl 21.00, dro bilen fra meg i fint sig...

Kan medele at en kompis av meg kjøpte bilen, så kommer til å se den igjen en del, siden han bor på hjem-stedet mitt...

:lol Triste greier Mads...!!BRa den ikke forsvant langt oppi gokk da..Tror nok du kan føle deg trygg på at den blir tatt bra vare på ! Hol meg oppdatert på hva som skjer med anskaffelse av ny bil da !

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol Triste greier Mads...!!BRa den ikke forsvant langt oppi gokk da..Tror nok du kan føle deg trygg på at den blir tatt bra vare på ! Hol meg oppdatert på hva som skjer med anskaffelse av ny bil da !

Så lenge bilen får sitt stell, så er j fornøyd j... Er ikke artig å se igjen sin gamlebil, skabbete å jævlig, det er kjedelig...

Holder deg oppdatert j vettu, så får vi se hva det blir til... Har ringt på et par stykker, men alle er jo utenfor normale rekkekvidder... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil du hadde, men tiden går jo videre og man får lyst på noe annet! :)

Godt å høre at du værtfall skal tilbake til Volvo igjen en gang i tia. ;)

Får man spørre om du fikk igjen noe særlig for alle oppgraderinger du har gjort med bilen? Eller gikk den for omtrent "listepris"?

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider