Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm hvor mye må du ut med for sunguard film? gjerne hakket lysere enn den du har? har hvit bil, så skal ikke så mye til før det ser jalla ut..

om det ikke er så altfor dyrt, lurer jeg på om jeg skal prøve meg selv..og da ta ut rutene å hele sjiten.. leste en plass at etter du har filt kantene, er det bra å gå over kantene med klar neglelakk, da er du sikkra at den ikke plutselig løsner.. og håper jeg kansje kan overbevise snuten om at rutene er orginale fra importert bil..(hehe i dubai dem blir levert med tona ruter eller hva "refinement!"?;)) *en kompis som har 740 fra dubai..ja sjeikene veit å kjøre skikkelig biler også serru:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvor mye må du ut med for sunguard film? gjerne hakket lysere enn den du har? har hvit bil, så skal ikke så mye til før det ser jalla ut..

om det ikke er så altfor dyrt, lurer jeg på om jeg skal prøve meg selv..og da ta ut rutene å hele sjiten.. leste en plass at etter du har filt kantene, er det bra å gå over kantene med klar neglelakk, da er du sikkra at den ikke plutselig løsner.. og håper jeg kansje kan overbevise snuten om at rutene er orginale fra importert bil..(hehe i dubai dem blir levert med tona ruter eller hva "refinement!"?;)) *en kompis som har 740 fra dubai..ja sjeikene veit å kjøre skikkelig biler også serru:D

j vet ikke helt hva som er meterprisen hos dem, men j fikk en kjempepris på filmen når j kjøpte den... j tok et par telefoner rundt, og da var det noen som heller ikke ville selge filmen løst, fordi de tjente ikke noe særlig på det...

Å ha på klar negelakk har j aldri gjort før, fordi det både er og ser jalla ut med en tynn klar hinne på toppen av solfilmen... hvis du gjør det ordentlig med f.eks sunguard filmen, så er det ikke bare bare å få den av igjen, den sitter GODT!

Noen politi-folk vil garantert klage på solfilmen din uansett, mens andre ikke bryr seg et fnugg, fordi det ikke er så mørkt...

Her i Hamar har j passert snuten mens det ha sitti i bilen sin kanskje et par meter unna når j har passert, og de virker ikke intr i å ta meg for det en gang... Men lysbruk derimot, der slår de hardere ned...

Å overbevise snuten om at du har orginalt sota ruter hjelper pent lite, da de "vet" alt... hehe... men er det ikke lov så er det ikke lov, for vi gjør det for det...

Sender deg forresten en PM ang solfilm B230FT... :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har klaga på solfilmen enda hvertfall, purken bare kikker når treffer på dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selge bilen eller :confused: eller drømte jeg bare at jeg kom over en annonse på autodb?hehe

J fikk vite på fredag at j får fast jobb etter lærlingtia mi, å j flytta nylig inn i ny leilighet i går, så da har j 10 mil til og fra jobb hver dag å kjøre, så da VURDERER jeg, merk dere det, vurderer å skaffe meg en diesel-bil som er litt billigere i drift...

Men ingenting er sikkert enda, ble bare en annonse for å se hvordan responsen var, for hvis det ikke er noen intr for rundt den prisen (evt litt lavere...) så beholder j den istedet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J fikk vite på fredag at j får fast jobb etter lærlingtia mi, å j flytta nylig inn i ny leilighet i går, så da har j 10 mil til og fra jobb hver dag å kjøre, så da VURDERER jeg, merk dere det, vurderer å skaffe meg en diesel-bil som er litt billigere i drift...

Men ingenting er sikkert enda, ble bare en annonse for å se hvordan responsen var, for hvis det ikke er noen intr for rundt den prisen (evt litt lavere...) så beholder j den istedet... :)

hehe...ok.skjønner deg litt der ja.Men Volvo diesel da?hehe..tror ikke jeg ville ha pendla så langt med min på jobb hver dag heller...hadde blitt fint bensin budsjett da ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ,men om du skal ha 20mil pluss bak rattet hver dag, bak rattet på en folkevogn, tror jeg hvertfall røven din heller vill spyta i de ekstra kronene for å sitti i volvoen! (om det ikke er type sportstoler da, en kamerat har det, og de er faktiskt ikke så alle verst)

Det er 5 mil en vei, så det blir 10 mil totalt hver dag... søskenbarnet mitt hadde en 93 mod Golf III TDK, og den brukte j på langkjøring noen ganger, og da lå den på 0,35 L på mila, og da kosta dieselen litt i underkant av 10 kr liter`n, da sier det seg selv hva som j er lønnsomt, selv om det er VAG... hehe

Pluss at j pendler opp og ned til hjem stedet mitt annen hver helg, som er på 14 mil en vei...

men som sagt, kun en vurdering... hvis noen er intr, og prisen er grei, så er det ikke umulig at j benytter sjansen på å skaffe meg en diesel bil...

Men vil egentlig beholde 940`n... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om da gutt!!! VAG????! He he... Skulle vært med meg på Hellas-turen du skjønner j... Tanken ble ikke så gammel på Autobahn for å si det slik... Rant vel gjennom 1.2-1.3 på mila i jevn fart... (ca 150 km/t) Vi kjørte ca 390 mil, ifølge med Fido, og da hadde han en snittfart på 85 km/t på kjørekomputeren i Seat'n...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om da gutt!!! VAG????! He he... Skulle vært med meg på Hellas-turen du skjønner j... Tanken ble ikke så gammel på Autobahn for å si det slik... Rant vel gjennom 1.2-1.3 på mila i jevn fart... (ca 150 km/t) Vi kjørte ca 390 mil, ifølge med Fido, og da hadde han en snittfart på 85 km/t på kjørekomputeren i Seat'n...

Hehe, du sier det ja... når driv å blæs på autobahn, må`n regne med litt suppe ja...! :)

Åssen gikk det i Hellas da? og åssen var det der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider