Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke skjedd noe stort her i det siste, bortsett fra at j var å kikke på en 95 mod 850 sedan 2,5 10V i går...! må si j fikk sansen for den bilen gitt, nydelig bil!

850 er god bil ja. Forelska meg litt i dem jeg og, etter aat jeg kjørte en del 850 i påska. Men forhjulstrekk er et stort minus med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240ft: Hvis j får igjen noe rundt 75 for den, så selger j den til fordel for ny bil, antagelig en 850 ja... men som sagt, tiden vil vise, ingenting er sikkert... vet bare det at j ble skikkelig klar for en 850 egentlig :)

THolandsli: Minuset er FWD`n ja, men bilen er knall god å kjøre med god komfort, så da får man heller så skaffe seg en 240 som vinterbil antagelig ;)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin 940 du har:) Er bare en feil i mine øyne da... ikke vondt ment eller noen ting, men det skulle vært stasjonsvogn:) det er gromt!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... får skrive resten av det jeg skulle skrive å da! som sagt, bilen din er skikkelig fin, å fin tråd med oppgraderinger osv:) keep up the good work!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... får skrive resten av det jeg skulle skrive å da! som sagt, bilen din er skikkelig fin, å fin tråd med oppgraderinger osv:) keep up the good work!

Takk for det Petter`n! Nesten litt enig med deg ang det med stv, syns nesten at dem er finere en sedan :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider