Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Hehe...trælsomt ja...!Trudde du var fagmann je :respect Leverer riskokern i mårå je, så da blir det å kjøre 740 ei stund...

Trælsomt ja, det stemmer... Skal vurdere det en gang til i dag, om j skal levere den inn for soting, kommer ann på hvordan ruta ser ut i dag, etter en hel dag i sola... Fagmann uten kurs og utdanning da isåfall :)

Du er på jakt etter bil ja, står en 940 Turbo rett nedenfor Anker`n du kan få kjøpe hvis du er intr, trur du vet hvem han er ;)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trælsomt ja, det stemmer... Skal vurdere det en gang til i dag, om j skal levere den inn for soting, kommer ann på hvordan ruta ser ut i dag, etter en hel dag i sola... Fagmann uten kurs og utdanning da isåfall :)

Du er på jakt etter bil ja, står en 940 Turbo rett nedenfor Anker`n du kan få kjøpe hvis du er intr, trur du vet hvem han er ;)

Hmmm...kanskje det gitt...hehe...time will show..Ta en ferietur før je begynner å tenke på ny bil :???:

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig sommerferie, og enda mer tid til bilen :) Hehe

Har hatt service på bilen i helga og fått polert den igjen samt sotet bakruta mi, så nå er den klar til volvo-treffet som blir avholdt den 15 Juli...

Her kommer noen nye bilder av bilen, tatt i går...

juli06009.jpg

juli06008.jpg

juli06005.jpg

juli06004.jpg

juli06003.jpg

juli06001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin-fint!hva slags poleringmiddel er det du bruker?er den like pen i motorrommet også?:)

Takk takk...!

Bruker kun Autoglym-produkter ved polering :)

Ved polering bruker j Autoglym Super Resin Polish og etter dette bruker j Autoglym Extra Gloss Protection, ved lakkrens i tillegg bruker j Autoglym Paint Renovator...

Tja, motor-rommet ser da greit ut det, vasker da oppi der 1 gang i mnd ca, så holder seg greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay,takk for bra svar...får prøve Autoglym da,har holdt meg mest til Sonax men merker at det ikke blir helt 100% bra resultat

Har holdt meg til Autoglym i de årene j har hatt bil, og har ikke noe negativt å si om de produktene dem har... Men har sikkert noe med at j ikke har prøvd noe annet heller :)

Anbefales fra min side ihvertfall...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay,takk for bra svar...får prøve Autoglym da,har holdt meg mest til Sonax men merker at det ikke blir helt 100% bra resultat

Turtle Wax Platinum Series anbefales på det sterkeste!! :) Lette å jobbe med og gir et glimrende resultat!! Skal gi 740'n er runde med det før treffet.... ;)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg så deg og bilen din i rendalen i dag tidlig? på hydroen? du tok en brei en rundt stasjonen før du vaska den. stemmer det eller ?

i så fall, feit bil!

Takk for det!:)

Kan nok stemme det, stod å vaska bilen på hydro rundt 11-12 i går, så var nok meg ja...

Kjørte du 460`n eller satt du på med den Chrysler Yoyageren?

Har sett bilen din i Hamar noen ganger, du har passert leiligheta der j bor noen ganger, neafor anker`n (svømmehallen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider