Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var volvo-treffet over! Bra oppmøte med folk fra flisa i sør, til tynset i nord... var 24 biler utstilt, samt noen som hadde angst for å stille ut bilen sin blant de andre, så oppmøte er vi meget godt fornøyd med, til kun å være på så kort varsel og lite reklamert... Var KNALL vær, og mye hyggelig folk innom å stemte på sin favoritt-bil, så dette blir det nok neste år også, hvis alt går som det skal...

Fikk 2.plass i 900-klassa, så j er fornøyd :)

Bilder kommer i en egen tråd i løpet av helga...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du på å selge bilen din?

Eller har du den bare på autodb for å sjekke om respons?

Har hatt den ute en gang før eller to, men responsen har vært sånn midt imellom... Er ikke sånn at j MÅ selge den, men er på utkikk etter ny bil, så da er det greit å få solgt 940`n først, så j ikke står der med to biler til slutt...

Får j ikke solgt den for en grei pris, så får j bare beholde den :)

Men som det står i annonsen, så er innbytte i 240 av interesse, kan evt vurdere 740 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R_Style:Har du lagt ut bildene fra det Volvo treffet dere hadde i forb. med den der grendefestivalen?

Beklager, det har j helt glemt... har lagt inn bildene på data`n, men har ikke kommet lenger enda... Skal få lagt dem ut så fort j skal opp til dalen igjen :)

Ellers, så dro j i dag innom på BCB i brumunddal`n å kjøpte med øyelokk til 940`n av typen plast o son... Har fått de lakkert og montert i dag, så kommer bilder i løpet av få dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilder som er tatt av bilen både før og etter montering av øyelokk...

Bildene er tatt med mobilkamera så er dårlig kvalitet...

Det ble peeent !!Blir nok øyelokk på meg snart også :)

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peeen bil!!

Forstår ikkje hvorfor du skal selge i det hele tatt:P

Bilen din er jo veldig pen å rimelig å ha faktisk.. Lite rep på de mener da eg.. Har brukt lite peneger på min siden eg kjøpt den egentlig.. Sån gæli med bilen lixom. Er somregel bremser å eksos som er slitedeler:P

Bank i bordet da folkens:)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peeen bil!!

Forstår ikkje hvorfor du skal selge i det hele tatt:P

Bilen din er jo veldig pen å rimelig å ha faktisk.. Lite rep på de mener da eg.. Har brukt lite peneger på min siden eg kjøpt den egentlig.. Sån gæli med bilen lixom. Er somregel bremser å eksos som er slitedeler:P

Bank i bordet da folkens:)

Takk for det Jørgen!:)

Har lyst på noe nytt igjen, men har ikke helt bestemt meg for hva det blir, vurderer noe annet enn volvo også, men er veldig usikker... som sagt så selger j ikke bilen for skambud/pris, så blir det dårlig med bud på den, så må j jo bare beholde den en stund til liksom...

Har hat lite problemer med bilen, med tanke på slitedeler etc, mesteparten av utgiftene er som du sier, eksos, standard slitedeler og litt dill-dall utenom da seff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider