Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Utrolig fin bil du hadde, men tiden går jo videre og man får lyst på noe annet! :)

Godt å høre at du værtfall skal tilbake til Volvo igjen en gang i tia. ;)

Får man spørre om du fikk igjen noe særlig for alle oppgraderinger du har gjort med bilen? Eller gikk den for omtrent "listepris"?

Kan si det sånn, at bilen gikk ikke i pluss for min lommebok akkurat... bilen ble solgt for noe ala det samme j gav for den... Hvis j skulle ha hatt igjen for alt j hadde brukt på bilen + bilen i seg selv, hadde prisen blitt 100K, noe som ikke blir riktig pris akkurat...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan si det sånn, at bilen gikk ikke i pluss for min lommebok akkurat... bilen ble solgt for noe ala det samme j gav for den... Hvis j skulle ha hatt igjen for alt j hadde brukt på bilen + bilen i seg selv, hadde prisen blitt 100K, noe som ikke blir riktig pris akkurat...

Ok, ålreit å få igjen noe værtfall! :)

Lykke til med nytt bilkjøp!

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Faan, som jeg savner bilen... Skulle ha gitt faan i å solgt den, huff så håpløst...

Sitter å kikker jevnlig på nettet etter 940, så trur det blir 940 på meg igjen, mest sannsynlig 945 Turbo (rundt 96-98 modell)... Har vel egentlig savna 940`n siden dagen den dro fra gården hjemme :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet hva dere sa, å regna med at noen av dere kom til å ha rett... Haff!

Er ikke lei Audi`n, men det var noe spesielt med volvo`n, den beste bilen j har hatt hittil, alltid trofast var`n også!;)

Å selvfølgelig måtte j kikke over alle bildene j hadde av den, det gjorde jo ikke saken bedre...

Når våren kommer igjen, må det vel bli en 940 turbo på gården igjen, kan ikke skjønne annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Etter å ha gått å angret og tenkt helt siden j solgte 940`n, har j nå bestemt meg for å kjøpe 940 Turbo igjen... Audi`n blir antagelig solgt på tirsdag/onsdag til uka, å da blir det volvo på meg igjen... Mest sannsynlig en 96-98 mod...!

Så får vi se om det dukker opp en ny tråd her innen kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider