Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Bitteliten update...

Var i sverige å henta grillen min over i går, også har j fått på nye volvo kapsler...

Har akkurat kommet inn igjen etter en skikkelig vaskerunde på bilen, med underspyling av understell, motorvask og en skikkelig vask innvendig og utvendig, så nå er bilen klar for det nye året!:)

Bilde006.jpg

Bilde04.jpg

Bilde05.jpg

Bilde07.jpg

Bilde08.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bitteliten update...

Var i sverige å henta grillen min over i går, også har j fått på nye volvo kapsler...

Har akkurat kommet inn igjen etter en skikkelig vaskerunde på bilen, med underspyling av understell, motorvask og en skikkelig vask innvendig og utvendig, så nå er bilen klar for det nye året!:)

Bilde006.jpg

Bilde04.jpg

Bilde05.jpg

Bilde07.jpg

Bilde08.jpg

Du vil vel ikke bytte de kapslene dine i min megane lippe? Er på jakt etter slike. Har 4 stålfelger med pigg som eg vil ha på bilen min:P

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få rammen sort så er du i boks med grillen;) er forresten veldig fin bilen din;) men skjekk rundt i bagasjermmet nå om du har fått inn vann under vask! problem for mange..antennehullet og de proppene uden reservehjulet er vist problem

Takk for det!:)

Gikk over alt, og ikke noe vann har kommet inn, så det virker greit det...

Vet ikke helt om j skal lakkere den i svart eller i samme farge som bilen... har

jo fortsatt den gamle grillen j kan lakke ramma på, for å se hvordan det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kalles en Classic greill.. Turbogriller har ikkje crom på ramma og er koksgrå.. (Vet ikkje om Classic grillen er grå men.)

Rillene inne i grillen er koksgråe (ser svarte ut på bildet), grillen kommer fra en 96 mod 940 LTT...

ang megane leppa, så trur j at j beholder kapslene, bilen blir så utrolig stygg uten kapslene på syns j... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dårlig med updates om dagen, er for tiden småblakk etter jula, så de usle penga enn har, går på mat og regninger...!

Ellers når j er hjemme i Rendalen i helgene, driver j å pusler med litt bilstereo bygg som skal inn i 940`n i løpet av vinteren, men det har gått smått hittil, kun fått skjært ut diverse vegger og gulv, så får tiden vise hvordan det måtte bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten update igjen!

Da var en liten del av anlegget bestilt, slik så at j kan fortsette med litt bygging av anlegg baki 940`n... ble bestilt en 12" Pioneer TS-W306DVC, ikke noe værsting greier, men helt kurrant til mitt bruk... skal hjem til "snekkerbua" i helga, så da blir det gjort litt mer baki baggasjerommet tenker j... skal se om j ikke får lagt opp noen bilder i løpet av helga eller rett over helga...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha frontsystem, så blir det noe til salgs fra 740'n etterhvert... ;)

hmmm...! ikke umulig... :)

er veldig usikker på hva slags løsning j skal gå for baki 940`n, om j skal "bygge" med basseren forover, slik så at den spiller "inn" igjennom ski-luka i armlene, eller om basseren skal slå ut i baggasjerommet...

kassa skal være lukka...

Forslag der kenneth? var superfornøyd med den gamlekassa di, som j hadde i toførr`n, den spilte utrolig bra! der stod basser`n inn mot armlene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom subb`n i posten! :)

Er fortsatt ikke helt 100% sikker på hvordan j skal bygge baki, men har en liten idè...

Satt å pusla litt på data`n i går kveld etter jobb, og lagde en liten skisse av hvordan j kunne tenkt meg det baki... ( lenge leve paint!:) )

Stereoprosjekt.jpg

Basskassa i seg selv er grei, den vet j hvordan skal bli, men skal bygge igjen litt baki, så det liksom går litt mer i "ett" baki der...

alt av deksler, vegger etc, skal trekkes opp i samme farge, mørkegrått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider