Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare skrut med de bildene eller?

god helg:D

en liten innrømmelse å komme med, j er treg av meg!:)

har tatt bilder i dag, så i løpet av helga kommer det noen bilder, lover...!

ble ny pioneer-spiller på meg også, så i løpet av 14 dagers tid kommer det ny forsterker, så må vel bli lyd snart...!

men uansett, bildene er tatt av et IKKE ferdig bygg, så det gjenstår en del før j er i mål med det lille prosjektet mitt... er et helt greit bruks-anlegg som skal spille helt greit for mine ører...

God helg, så kommer det update i morgen (antagelig:))

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjaja men det er jo kjekt å se bilder av pågående "prosjekter" også.. ja fyr opp bilder så blir vi alle glade på en lørdag:D huff har en avtale med 1liter absolut rasberry i kveld, begynner nesten å grue meg!må trø nedpå fôr så det holder om jeg skal ha kjangs å holde ut! luksus problem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjaja men det er jo kjekt å se bilder av pågående "prosjekter" også.. ja fyr opp bilder så blir vi alle glade på en lørdag:D huff har en avtale med 1liter absolut rasberry i kveld, begynner nesten å grue meg!må trø nedpå fôr så det holder om jeg skal ha kjangs å holde ut! luksus problem:D

hehe, sant det...!

da kommer det noen bilder av et halv ferdig prosjekt...

IMG_01951.jpg

IMG_01941.jpg

IMG_01931.jpg

IMG_01971.jpg

Bildene ser litt rare ut pga en del snø som kom inn i baggasjerommet den vesle stunden j hadde det oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ganske så sjefs!Burde bare trekkt den "lemmen" eller gulvet (vet ikke hva jeg skal kalle det) i bagasjerommet svart også...er det en del av planen?

takk takk!:)

den skal trekkes den også ja, stemmer det, men venter på forsterkeren, for den skal "felles" ned i den lemmen der, så greit å ha 100% korrekte mål før j begynner å tilpasse gulvplata... forsterkeren blir "innfelt" på samme måte som basseren på en måte, med et gulv under der forsterkeren skal sitte fast i, som blir et rom for seg selv på en måte... litt vanskelig å forklare, men dere skjønner hva j mener når det kommer nye bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Ble bedt,men er noe mat og drink hos svigers... :)

litt mer komfortabelt det, enn å sitte på en 30 år gammal "roklebo" som har en komfort som hest og kjerre på grusvei, samtidig som den prøver å grava seg fram i 60-70 cm snø som en "illsint" flue... prata med døm i går kveld, og da hadde døm måtte ta av vindskjermen på det gamle vraket for det gikk så fort :lol så vinskjermen datt tå... det gikk i 50 km/t på rett strekke med litt ballast, var heldig vis døm fikk opp 55 km/t i nedoverbakke sa kapteinen av skuta... huff for noen typer!:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider