Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

tanken har ikke slått meg enda nei... har du noen bilder av det på en 940?

Jeg har desverre ikke det...vet ikke hvordan jeg legger opp bilder engang (må få lært meg det ja).Men "Glenn`" sin 740 som ligger på 700 forumet har snowcaps,og snowcapsene til 7 og 9 seriene er helt like tror jeg.Kan også nevnes at jeg kjøpte en slik til min bror til jul nå i fjor,og den kostet 175 kr...ikke dyre investeringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har desverre ikke det...vet ikke hvordan jeg legger opp bilder engang (må få lært meg det ja).Men "Glenn`" sin 740 som ligger på 700 forumet har snowcaps,og snowcapsene til 7 og 9 seriene er helt like tror jeg.Kan også nevnes at jeg kjøpte en slik til min bror til jul nå i fjor,og den kostet 175 kr...ikke dyre investeringen :)

hmmm... stemmer det, får se om j finner noen bilder av det på 940...!:)

edit:

Fant et bilde av snowcaps på en meget fin 940...

900001.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen flere bilder av denne bilen ett eller annet sted...! ganske grom niførr detta her...

Venter fortsatt på forsterkeren min, den har enda ikke kommet frem, er i oslo fortsatt... :(

håper j får den før helga, så j får litt lyd snart og får gjort ferdig siste rest baki der...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det refinement!:)

fikk forsterker`n i går, så nå er det lyd i volvo`n!:) endelig... skal prøve å få gjort litt mer baki i helga! update kommer!

blir vel også en liten tur ut i bushen for å se på rally i helga, ikke hver dag det er rally i Hamar kan man si...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga overstått, men ble lite tid på bilen... ble mer rally for å si det sånn, 18 spek og mye folk!:)

Skal oppover til Rendalen i helga, så da skal j få gjort litt mer... skal se om j rekker å få senka litt mer, lakkere krom-ramma på grillen sort/antrasit grå, og gjøre ferdig det som står igjen baki...

grunnen til at j ikke har fått gjort så mye de siste dagene, har vært pga det forbaska været... snømåking dag inn og dag ut...!

skal prøve å få slengt opp noen bilder enten i løpet av helga eller rett over helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått PM R-style

beklager jørgen, har ikke sett PM`n før nå...

kommer nok uansett til å vente med å montere no laguna-leppa, da j heller er litt på utkikk etter volvo`s add-on leppe og sideskjørt... men ellers takk!:)

som vanlig ble det gjort lite på bilen i helga, da j ikke gadd å drive ute i 10 spek og litt sur vind...

det som j fikk gjort, var å få felt ned forsterkeren og flytta om litt på kabelene...

et litt dårlig bildet, men det får gå...

stereo.jpg

skal ta noen nye bilder på mandag/tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager jørgen, har ikke sett PM`n før nå...

kommer nok uansett til å vente med å montere no laguna-leppa, da j heller er litt på utkikk etter volvo`s add-on leppe og sideskjørt... men ellers takk!:)

som vanlig ble det gjort lite på bilen i helga, da j ikke gadd å drive ute i 10 spek og litt sur vind...

det som j fikk gjort, var å få felt ned forsterkeren og flytta om litt på kabelene...

et litt dårlig bildet, men det får gå...

stereo.jpg

skal ta noen nye bilder på mandag/tirsdag...

Dette ble skikkelig bra :pray Du kan det du driv med du kjakan! Det ligg nok i slekta di, hvis du ser på Kenneth og Daniel :D

Stå på yodude

Mvh. Jan Inge

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider