Gå til innhold

Tråden om min 940 TURBO

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da kommer det noen nye bilder av stereo-bygginga... tok bildene seint i går kveld, så kvaliteten er ikke akkurat noe å skryte av... en skjelven fotograf hjalp heller ikke på...!

her er bildene...

stereo1.jpg

stereo2.jpg

stereo3.jpg

stereo4.jpg

skal prøve å få tatt noen nye bilder i dagslys, men j har bestemt meg for å gjøre litt mer baki, skal bygge nye sidevegger på høyre og venstre side, og evt gå til innkjøp av kondis (kondensator) som blir felt inn på en av sidene...

men, tiden vil vise :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser finfint ut dette her! med de sideplatene du snakker om, så er kondiss en fin ting å ha der, men du bør isåfall kjøpe en litt dyr en, hvis ikke er det så mye motstand i alt dilldalet som pleier å være på de at du ikke får noe effekt utav den i det hele tatt, men en litt dyr så er det jo knall.. og på andre siden kan du jo sette i et et gelè batteri på andre sida, noe som nesten garantert vil sikre forsterkeren din bedre og mer stabil strømforsyning enn en kondis..(sånn bluecap maxima koster fra 1000 til 1500 minus evt. rabatter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxima batteriene har vi ikke gode erfaringer med!! Det var en kar som hadde to eller tre slike i konkurransebilen sin for noen år tilbake, og da han tok ut forsterkerene sine,som hadde stått over batteriene, så hadde de rusta på undersia!! Ikke stabilt!!! Skal du ha batteri,Mads, så sats på Optima gul, eller Odyssey! Og bytt i såfall begge! Ulik motstand i batteriene tar knekken på dem over tid! :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt fint anlegg i 940`n! =) kjører du mye i hamar for tiden eller? jeg kjører ikke så mye så får ikke med meg hvem som er ute.

Takk for det!:)

er da ute litt i ny og ne, alt ettersom egentlig...! er vel mest ute å kjører i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det stripe i frontruta, istedet for hele ruta pga at solfilmen var 5 cm for kort i høyden, TYPISK!

Så i går var det en tur opp på to-søyler`n for å få den litt mer senka, ble fornøyd med resultatet, men må justeres litt bak etterhvert som sommerfelga kommer på trur j...!

Så nå venter j fortsatt på klistremerke til frontruta som ennå ikke har kommet fra turboperformanceclub i sverige, bestilte for to uker siden i dag...noen som vet om det er normalt med så lang leveringstid fra dem? de svarer ikke på mail heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det stripe i frontruta, istedet for hele ruta pga at solfilmen var 5 cm for kort i høyden, TYPISK!

Så i går var det en tur opp på to-søyler`n for å få den litt mer senka, ble fornøyd med resultatet, men må justeres litt bak etterhvert som sommerfelga kommer på trur j...!

Så nå venter j fortsatt på klistremerke til frontruta som ennå ikke har kommet fra turboperformanceclub i sverige, bestilte for to uker siden i dag...noen som vet om det er normalt med så lang leveringstid fra dem? de svarer ikke på mail heller...

Jeg bestillte litt småtteri fra dem, og det tok vel under ei uke før jeg fikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte litt småtteri fra dem, og det tok vel under ei uke før jeg fikk det.

Rart det der, og at dem ikke svarer på mail i det hele tatt heller... jaja, hører j ikke noe innen helga er over, så får j ringe til dem å høre evt sende et par mailer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider