Gå til innhold

Nytt eksosanlegg

Ranger emnet


Kmo

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt eksos nå, etter at biltilsynet ødela det meste..

 

Har funnet et til ca 4k, anbefalt av Bobbysucks her på forumet...

Dette er et Milltek -anlegg og jeg bestiller det fra England..

 

Tenkte jeg skulle sjekke her før jeg bestillte, om det finnes noe alternativ og eventuelle andre erfaringer med Milltek.. :driving

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare selve bakpotta fra supersprint koster 2870,- + MVA! Men men, er fin lyd da, verdt pengene spørr du meg;)

 

 

Hehe, så er det om å ha pengene da;) Vil ikke ha brummelyd egentlig, så Milltek passa meg bra..skal overhale lader snart og, må bare få fikse det j*vla bensinforbruket..dvs skifte eksos og eventuellet lambda og hjerne for å se om det hjelper..

 

 

Blir ikke mer enn ca 7k i måneden etter skatt for tiden så da går det tregt:op

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt off topic, men når vi først er inne på eksosanlegg.

Får man egentlig mye ut av å fjerne innmaten i katalysatoren? jeg har 2,5" fra kat (som er uthult), med supersprint mellompotte og simons bakpotte. Vurderer å sette inn katalysator for å få vekk ekkel krasle lyd og samt i sammenheng med eu godkjenning som er rett rundt hjørnet !

Har det egentlig veldig mye å si på effekten om jeg har kat eller ei ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår