Gå til innhold

Nytt eksosanlegg

Ranger emnet

Kmo

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har supersprint fullt ut! Å det er DEILIG å høre på! Kommer bare lyd når man gir på! Er helt diskre når den står på tomgang! DIGG!

Den som hadde penger :op Prioriterer heller overhaling av lader og litt småpuss teknisk enn eksos må jeg innrømme...først alt teknisk ok, så utseende og motor:D Mangler eksos, overhaling, ny lamdba, opphengskuler og ny drivknute så skal jeg si meg fornøyd:op

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt off topic, men når vi først er inne på eksosanlegg.

Får man egentlig mye ut av å fjerne innmaten i katalysatoren? jeg har 2,5" fra kat (som er uthult), med supersprint mellompotte og simons bakpotte. Vurderer å sette inn katalysator for å få vekk ekkel krasle lyd og samt i sammenheng med eu godkjenning som er rett rundt hjørnet !

Har det egentlig veldig mye å si på effekten om jeg har kat eller ei ?

jeg har også den ekkle krasle lyden fra katalysatoren ingen som tilfeldig hvis har en kat replacement liggenes??

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjærne katten tjener du svært lite på. Hadde tom kat tidligere, men kjøpte en VR6 race-kat fra TT tuning i statene, lite og ingen forskjell i effekten.

En gamme tett kat derimot taper du kansje litt mere på, men den originale G60 katten er svært god.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjærne katten tjener du svært lite på. Hadde tom kat tidligere, men kjøpte en VR6 race-kat fra TT tuning i statene, lite og ingen forskjell i effekten.

En gamme tett kat derimot taper du kansje litt mere på, men den originale G60 katten er svært god.

men den orginale katalysatoren bråker sånn høres ut som det er no veldig galt med den og det er irriterende så må bare få den av

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hadde penger :op Prioriterer heller overhaling av lader og litt småpuss teknisk enn eksos må jeg innrømme...først alt teknisk ok, så utseende og motor:D Mangler eksos, overhaling, ny lamdba, opphengskuler og ny drivknute så skal jeg si meg fornøyd:op

MOTOR før utseende må du vite.... :hammer Blei vertfall slik med meg....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOTOR før utseende må du vite.... :hammer Blei vertfall slik med meg....hehe

Hehehe, vet ikke om jeg skal gjøre det store der:p

Time will show;) Først få motoroen til å gå skikkelig nå :p

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den orginale katalysatoren bråker sånn høres ut som det er no veldig galt med den og det er irriterende så må bare få den av

Noen VW har varmskjold, sjekk om det sitter som det skal, eller om det vibrerer mot eksosen. Kommer lyden fa innsiden på kat, er det bare å bite i det sure eplet og kjøpe ny kat. Uten kat tjener du kanskje 1-2 hk. Racekat koster ikke så mye mer enn en vanlig orginal en

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider