Gå til innhold

Nytt eksosanlegg

Ranger emnet


Kmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hele milltekanlegget ble eu-godkjent uten problem, selv med cat-rep. Avgassene og lydnivået var innefor riktig margin.

 

Da hadde de som slapp igjenom din mest sannsynlig mistet muligheten til å foreta PKK hvis din bil hadde blitt innkalt til etterkontroll hos biltilsynet.

 

Katalysatoren renser vekk ting som ikke synes på testen som blir gjort ifbm PKK, derfor er kravet om at den skal sitte der. Er mulig å få den under feks CO-kravet uten kat

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å fixe meg nytt eksos anlegg, med mindre lyd.

Tenkte da på å kjøre 2,1/4" rør med supersprint mellompotte, katalysator og universal enderør(sportspotte)

Vil jeg miste effekt av det i forhold til å ha alt det samme bortsett fra 2,5" rør? eller vil det bli noe av det samme ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille du mister om du idetheletatt gjør det har du ikke mulighet til å merke alikevell.

 

okey, høres bra ut!

Men hvordan blir lyden med slik oppsett vil du tro? min brommer ganske godt nå, og vil jo fremdeles ha litt bromming men jeg vil dempe den litt.

For er fryktelig mye støy på langkjøring, og nå som dårlige veier og piggdekk er i vente så vil jeg helst slippe å få eksos støy i tillegg!

 

Og en ting til, hvor kan jeg få tak i 2,1/4" rør? dem har det ikke på rekvisitabutikkene her i lillehammer, ikke som jeg har sett ihvertfall!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår