Gå til innhold

Subaru Impreza...ett godt kjøp?

Ranger emnet

Thomas189

Anbefalte innlegg

Er helt kurant biler dette.Sørg for å finne en skadefri en så har du bil i lang tid framover.Lite feil er det på dem også og deler/ekstrautstyr får du nesten overalt.

Og har du først fått tak i en norsk 95 modell så sparer du litt, importerer en Sti Type-RA eller lignende og bytter over motor,drivverk og understell.Da får du grom kjerre :D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt kurant biler dette.Sørg for å finne en skadefri en så har du bil i lang tid framover.Lite feil er det på dem også og deler/ekstrautstyr får du nesten overalt.

Og har du først fått tak i en norsk 95 modell så sparer du litt, importerer en Sti Type-RA eller lignende og bytter over motor,drivverk og understell.Da får du grom kjerre :D

Alt dette som første gangs bil??

Jeg VET at Type RA går fælt, var på IDCN sitt treff i sommer og den type RA gikk værst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du og der ja.Var der jeg og :D

Men kjøper du en slik Impreza så får du en ganske grei bil som førstebil.Gå for 2.0l med engang og får du kloa i en RX så kjøp den.Det er jo ikke turbo i disse men legger du endel i understell så klarer du gode rundetider (på bane) og har ganske så bra veigrep.

Regner med du så en svart RX på treffet, den har ok tider på f,eks ACR pga understellet og en god sjåfør.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med subaru er heller dårlig. Både jeg og flere bekjente har opplevd at bilene ikke har levd opp til den japanske kvaliteten. Differ og girkasser ryker i fleng, motorer går varme på en av sylindrene, skjevt understell+++. Det er da snakk om 1998-2000 modell Impreza GT.

Hvis du vil kjøre rundt i en bil av dårlig kvalitet, bygget av sølvpapir, strikkepinner og resirkulerte youghurtbegre vær så god. Jeg for min del vil råde deg til å kjøpe noe annet.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du og der ja.Var der jeg og :D

Men kjøper du en slik Impreza så får du en ganske grei bil som førstebil.Gå for 2.0l med engang og får du kloa i en RX så kjøp den.Det er jo ikke turbo i disse men legger du endel i understell så klarer du gode rundetider (på bane) og har ganske så bra veigrep.

Regner med du så en svart RX på treffet, den har ok tider på f,eks ACR pga understellet og en god sjåfør.

Så den ja, flott bil....

Men jeg er ute etter en bil som varer, jeg er ikke ute etter turbo med en gang, da blir de krasj og null meg igjen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider