Gå til innhold

Installering av Greenfilter Twister

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Hei

Satte inn Greenfilter Twister for noen dager siden, og tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder for å vise hvordan det ble.

Golf%20-%20Greenfilter%20001.jpg

Her er rett etter jeg har satt i luftfilteret

Golf%20-%20Greenfilter%20004.jpg

Her er lokket som skal skjæres til. Ferdig merket hvor jeg skal skjære :) Så var det bare å fyre opp dremeln..

Golf%20-%20Greenfilter%20005.jpg

Og vipps....

Golf%20-%20Greenfilter%20007.jpg

Det ferdige resultatet.

Og ja: jeg vet det ser ut som et dass nedi motorrommet, men skal ta ut topdekslet og lakkere det rødt, så blir nok å vaske litt der i samme slengen da. :)

:wave

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strips, dont laugh! :p Sitter som faen med strips :)

Syns det ble mye penere slik enn med et helt åpent som bare henger å slenger.. Om jeg kjøper meg ett slik monerings-kit så blir det annen sak ja.. da skal boksen såklart vekk :)

Har btw lakkert ferdig div deler til fronten nå.. Lista forran og to slike duppedingser som fyller igjen gropa etter emblemet i fronten.. Så går jeg å tenker på om jeg skal la den emblemfrie grillen forbli sort..

Tenker og på å lakkere det toppdekslet i motorrommet.. Men er redd at når jeg grunner, lakkerer og hiver på klarlakk at de små hullene i toppdekslet kan bli fyllt opp, og det ville ikke blitt pent :) Evt sparkle igjen alle hullene....

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strips, dont laugh! :p Sitter som faen med strips :)

Syns det ble mye penere slik enn med et helt åpent som bare henger å slenger.. Om jeg kjøper meg ett slik monerings-kit så blir det annen sak ja.. da skal boksen såklart vekk :)

Har btw lakkert ferdig div deler til fronten nå.. Lista forran og to slike duppedingser som fyller igjen gropa etter emblemet i fronten.. Så går jeg å tenker på om jeg skal la den emblemfrie grillen forbli sort..

Tenker og på å lakkere det toppdekslet i motorrommet.. Men er redd at når jeg grunner, lakkerer og hiver på klarlakk at de små hullene i toppdekslet kan bli fyllt opp, og det ville ikke blitt pent :) Evt sparkle igjen alle hullene....

Ikke la grillen din bli svart.. Isåfall, så må du la listene bli svarte også..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Neeh.. Om du får noe inn i motoren så er det jo bare litt olje fra filteret. Og da snakker vi små mengder, så det spiller ingen rolle. Filteret er der for å forhindre at det kommer skitt inn. :)

Du kan foresten og tenke deg til at i motorolja så er det alltid litt skitt fra slitte deler i motoren. Så om det nå skulle komme pittelitt kjempefint støv inn så skulle ikke det ha så alt for mye å si. Men bra er det ikke

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider