Stingah Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei Satte inn Greenfilter Twister for noen dager siden, og tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder for å vise hvordan det ble. Her er rett etter jeg har satt i luftfilteret Her er lokket som skal skjæres til. Ferdig merket hvor jeg skal skjære :) Så var det bare å fyre opp dremeln.. Og vipps.... Det ferdige resultatet. Og ja: jeg vet det ser ut som et dass nedi motorrommet, men skal ta ut topdekslet og lakkere det rødt, så blir nok å vaske litt der i samme slengen da. :) :wave Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hmmm... bare lurer på en sak... hvorfor bruker du boksen i det hele tatt????? :cab Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Sånn helt særriøst så syntes jeg det ble finere. Og så forenkla det monteringa litt iom at jeg ikke fikk med sånne monterings braketter osv. Noe ingen sa at jeg måtte bestille utenom.. Latterlig. Men anyways, likte det slik det ble.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vel, om det var så pent vet da f... men... hmmm... en brakett hadde du nok laget deg like fort ved hjelp av en plåt-bit men... Strips har mange bruks-områder det!! haha!!! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Strips, dont laugh! :p Sitter som faen med strips :) Syns det ble mye penere slik enn med et helt åpent som bare henger å slenger.. Om jeg kjøper meg ett slik monerings-kit så blir det annen sak ja.. da skal boksen såklart vekk :) Har btw lakkert ferdig div deler til fronten nå.. Lista forran og to slike duppedingser som fyller igjen gropa etter emblemet i fronten.. Så går jeg å tenker på om jeg skal la den emblemfrie grillen forbli sort.. Tenker og på å lakkere det toppdekslet i motorrommet.. Men er redd at når jeg grunner, lakkerer og hiver på klarlakk at de små hullene i toppdekslet kan bli fyllt opp, og det ville ikke blitt pent :) Evt sparkle igjen alle hullene.... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 åpent og sølv vet du ;) der har du det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Strips, dont laugh! :p Sitter som faen med strips :) Syns det ble mye penere slik enn med et helt åpent som bare henger å slenger.. Om jeg kjøper meg ett slik monerings-kit så blir det annen sak ja.. da skal boksen såklart vekk :) Har btw lakkert ferdig div deler til fronten nå.. Lista forran og to slike duppedingser som fyller igjen gropa etter emblemet i fronten.. Så går jeg å tenker på om jeg skal la den emblemfrie grillen forbli sort.. Tenker og på å lakkere det toppdekslet i motorrommet.. Men er redd at når jeg grunner, lakkerer og hiver på klarlakk at de små hullene i toppdekslet kan bli fyllt opp, og det ville ikke blitt pent :) Evt sparkle igjen alle hullene.... Ikke la grillen din bli svart.. Isåfall, så må du la listene bli svarte også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 heh.. pusse ned listene igjen da.. nei du, bare vent å se:) har planer som jeg ikke vil avsløre ang dette med grillen. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hvordan ble lyden? enda mer traktor?:D -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 har fått mange positive tilbakemeldinger på dette.. noen har sagt at den faktisk høres ut som en bensin-bil nå.. :) riktignok ikke når jeg står i ro vel å merke, må trå litt etter for at det skal bli litt sus:) ble fantastisk flott lyd. ikke for høy, noe jeg er glad for.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hehe det er bra :) cheers Syns du burde vaske motorrommet jeg! ;) babyhmm? Pen bil:D -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 arg.... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 er det noe farlig å bruke et sånt filter? kan det bli no møkk i motoren elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Neeh.. Om du får noe inn i motoren så er det jo bare litt olje fra filteret. Og da snakker vi små mengder, så det spiller ingen rolle. Filteret er der for å forhindre at det kommer skitt inn. :) Du kan foresten og tenke deg til at i motorolja så er det alltid litt skitt fra slitte deler i motoren. Så om det nå skulle komme pittelitt kjempefint støv inn så skulle ikke det ha så alt for mye å si. Men bra er det ikke Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg