MeSs Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Noen som har det? Kan gjerne bytte i 3.x meter med mørkeblått skaj! Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Om du tenker på Alcantara kan du høre med tekstilforhandlere. Alcantara er et varemerke, og ikke en produktbetegnelse. Dette har sklidd litt ut, akkurat som Termos, Hoover, Plexiglass, osv. Ekte Alcantara koster gjerne 1000-1500 kroner pr løpemeter (1,40m bredde), mens "fuskealcantara" gjerne er endel billigere. Fordelene med ekte Alcantara er suveren slitestyrke, smussavvisende, lett å rengjøre, det puster, og det demper lyd (les: refleksjoner) meget godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Om du tenker på Alcantara kan du høre med tekstilforhandlere. Alcantara er et varemerke, og ikke en produktbetegnelse. Dette har sklidd litt ut, akkurat som Termos, Hoover, Plexiglass, osv. Ekte Alcantara koster gjerne 1000-1500 kroner pr løpemeter (1,40m bredde), mens "fuskealcantara" gjerne er endel billigere. Fordelene med ekte Alcantara er suveren slitestyrke, smussavvisende, lett å rengjøre, det puster, og det demper lyd (les: refleksjoner) meget godt. Får man kjøpt "fake" da?? hehe.. var alacantara jeg tenkte på.. Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Øhh.. hva er forskjellen på Super Suede og Ultrasuede da? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Man får kjøpt fake ja :) Tekstilforhandleren jeg var innom hadde forskjellige kvaliteter fra 350,- og oppover mener jeg å huske. Hva som er forskjellen på Super Suede og Ultra Suede aner jeg ikke. Mulig du snakker om semsket skinn, som kan likne mye på Alcantara. Forskjellen er at semsket skinn er naturlig (duh) og Alcantara er syntetisk fremstilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Øhh.. hva er forskjellen på Super Suede og Ultrasuede da?Mvh Marius Hør med Red5 her på forumet, tror han er kompis med en som selger en type stoff som ligner på det som ofte er brukt på racestoler. Hvis ikke så har jeg penty koksgrå alcantar, vinyl med karbonfiber look i flere forskjellige farger og vinyl i børstet aluminiums look, mørk og lys alu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vinyl med carbonlook hørtes spennende ut, ser det ut som ekte carbon, 3d?? Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Om du tenker på Alcantara kan du høre med tekstilforhandlere. Alcantara er et varemerke, og ikke en produktbetegnelse. Dette har sklidd litt ut, akkurat som Termos, Hoover, Plexiglass, osv. Ekte Alcantara koster gjerne 1000-1500 kroner pr løpemeter (1,40m bredde), mens "fuskealcantara" gjerne er endel billigere. Fordelene med ekte Alcantara er suveren slitestyrke, smussavvisende, lett å rengjøre, det puster, og det demper lyd (les: refleksjoner) meget godt. Stemmer bra dette, har en 3 + 1 + 1 salong i RS-blå alcantara i stua, og den var ikke billig, ikke er den slitt heller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vinyl med carbonlook hørtes spennende ut, ser det ut som ekte carbon, 3d??Mvh Marius Ja, det er 3D, det er ikke trykkt på, men preget inn i vinylen. Tror vi er de eneste i Norge som leverer denne type vinyl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ja, det er 3D, det er ikke trykkt på, men preget inn i vinylen. Tror vi er de eneste i Norge som leverer denne type vinyl... dyrt da? lett å trekke på "avrunda" glassfiberkasser? Slår du prisa til biltema på glassfiber og alt jeg trenger til å bygge kasse ell? pm.. (om du har det selfølgelig) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Pål, har du bilde av karbon-vinylen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Pål, har du bilde av karbon-vinylen? Nei, men kan ta bilder av den på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er på jakt etter mørk grå Alcantara eller Alcantara wannabe, kommer an på pris. Noen som bil selge? PM meg ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er på jakt etter mørk grå Alcantara eller Alcantara wannabe, kommer an på pris. Noen som bil selge? PM meg ;) Skal sjekke hvor mye jeg har, så kan du maile meg på mandag hvis du er interessert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nei, men kan ta bilder av den på mandag Supert. Takker og bukker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg