Gå til innhold

Endelig noen bilder!

Ranger emnet

Trond D

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og btw... viss du gjer d på alle husa i nabolaget , ser det litt rart ut at ditt er det eneste med grønn plen , grønne planter osv :D

Du ska ta med et fat om eg ska klara alle huså her altså, så det bler nok bare de verste

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn jeg har "lært det da, (er mest til litt større busker og trær) såtar du en drill og borrer et 7-8mm stort hull på skrå ned i stammen, har ei sprøyte med rondup, fyler opp hullet, og evt stapper litt mol eller noe i om du ikke vil at noen skal se hullet.. treet sucker jo vann opp gjennom stammen og nå får du jo dirrekte insprøytning!!:D da tar det ikke lange tida før det er kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

I dag tok eg å Morten E på forumet å sota bakrutå å de små rutene, Blei litt bobler bak, men tenka at et svert klister ska få sjula det. Men mørk soting e pimp, he he.

B230ft, ka ti e du ferdige med rutene te Volvo740turbo? og det e vell lett å få de ut av dørene eller ka?

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska ver lett å bytta ja..de så har gjort det før brube ca. 2min pr dør! har ikkje gjort det sjøl ennå, men er illustrert greit i haynes boka..

hehe tja..han skal ha 1500,- for å gjøre det, alle rutene bortsett fra frontvinduet..men da skal det være 100% og etterpå, så er vel verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oaky, nå har eg hatt to tilfeller av at bilen ikkje starte. Det så skjer e at eg vrir nøkkelen men det bare klikke. Alt lyse, men ingenting skjer. Fyste gangen så kom ann itte någen min, men i dag så motte Ronny å eg dytta ann i gang. Har sjekka batteriet og alt ser fint ut der (målte det når ann sveiv og ikke sveiv). E det då startmotoren, någen så hvet???

Å ang. soting av sveive vindu, legge dok bare filmen oppå, stryke å så skjere ann 100% kant i kant med vinduet, eller bitte litt innforbir?

Takk for svar :)

Ps: løyg på km stand ronny, ann viste 313, he he

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først grovskjærer du sånn at det er ca 5-10mm film utfor kantene på siden og i toppen, og i underkant trekker du den så langt ned som nødvendig/mulig, så stryker du på ja, og lar det stå over natten i 20grader+

etter dette, må du bruke en sylskarb bladkniv, hold den 30-45grader og finskjær rundt hele vinduet

Lenke til kommentar
Del på andre sider