Gå til innhold

Endelig noen bilder!

Ranger emnet

Trond D

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jojo, men tingen e att tillåme 2. gir tar slutt en gang, og venstrebremser du kan du holde sladden vertfall dobbelt så langt, og hva er vel bedre enn en lang god sladd?!?! nettopp ;)

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@trond: galning!!! hehe.. 1. gir e får pinglår å homoår, 2 gir e for menn! prøv deg fram me å bremsa me venstre foden i sladd, men ver forsiktige, d e nokså stress, men fyfaen så gydd vis du får d t!!

Pingler og homoer, typisk utrykk te Alex det :). 1. gir er til spinning, 2. gir til å legge brei.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va nesten litt kjekt ute idag m 16v , sommerdekk , våt asfalt , ingenting er kjekkere enn ei laaang vogn som tverrer alle rundkjøringer :D:D

He he, kos det. Han fyren i trondheim er kansje intresert i de felgene, så om han vil ha de og du kunne ta dem med så tar jeg kontakt. Nå er det senge tid. Skal jobbe lørdag og søndag

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei å hå!

Har kappet mellomdemperen nå og forsjøvet hele annlegget 1cm og 2 tilbake. Nå dunker det ikke oppi og jeg har fått grom lyd:D :D :D Det kommer en gang iblant et kraftig smell, konge :)

Helga 23-25 juni tar jeg turen til danmark, nermere bestemt Roskilde. I sammenheng med det så har jeg skiftet olje og oljefilter, nye bak fjærer fra biltema (forsterket/kampingvogn fjærer) så bilen ikke er så baktung lenger, og på søndag blir det ny clutsj. Nytt bensin filter ligger å venter på montering, må bare lokalisere hvor på bilen det er å få en fin dag med sol.

Ps: Treff i mekjarvik på søndag, til de som ikke har fått det med :)

96 Volvo 945 B230ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider