ts Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 går det ann å bruke wite sprit som tynner??? eller er det best med tynner nr 17??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 går det ann å bruke wite sprit som tynner??? eller er det best med tynner nr 17??? ikke om det er vanlig billakk i allefall. da må man ha den tynner som hører til. :) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hvor masse luft trykk må du ha for å lakere egentli? Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 fint med en slik how to tråd:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvor masse luft trykk må du ha for å lakere egentli? Kommer an på om du bruker frisklufts maske, og hvilken type frisklufts maske, og så kommer det an på hvilken lakksprøyte du bruker, underkopp, overkopp, vanlig eller HVLP, HVLP sprøyter bruker å ha rundt 2 bar ved sprøyting, ved bruk av konvensjonell sprøyte, så sjekk hva lakkprodusenten anbefaler på den type lakk du skal bruke. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 lurer på åssen jeg ska lakkere desert camo på bilen min jeg? Fremgangsmåte.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hva er 2k? og hva gjør man vist man får sig? venter man til det har tørket og pusser det ned for så å lakkere igjen, eller tørker man bort siget å lakkerer over med en gang? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 2k = 2 komponents lakk Med andre ord, lakk som trenger herder. Hvordan å takle sig, er forskjellig fra lakk til lakk. Hva du lakker på. La oss si du lakker en mc tank. Kan du bare tørke vekk all lakk og starte på ny. Har du en solid lakk, som ikke har metallic eller perlemor og slikt. Kan du la det herde og så pusse det ned. Et sig med metallic, så er du ganske mye game over. Hadde jeg fått det på en bil. Ville jeg nok lakket resten ferdig. Og repparert delen der jeg fikk sig etterpå. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 lurer på åssen jeg ska lakkere desert camo på bilen min jeg?Fremgangsmåte.. lurer fortsatt på dette :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 åssen lakk anbefaller dere? bil Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 åssen lakk anbefaller dere? bil Hva tenker du på? Merke? Type? Ant sikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 merke type ja, Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Glasurit er jo et veldig bra merke, men dette koster! Lesanol er et billigere merke som også er veldig godt å lakkere med. Dette er et merke jeg har lakkert mye med. Både solid lakk og to sikts lakk. Rød, sort, sølv met, titan grå met, blå met osv. Jeg liker personlig den lakken godt. Det er en rimelig løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cromle Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er det noen anbefalinger på lakksprøyten? Regner ikke med at no billiggreier fra Clas Ohlson gir best resultat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 De funker max til filler o.l på små flater. Jeg bruker DeVILBISS sprøyter, GTi. God den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg