[JR-Performance] Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 fins det noen nettsider som selger sånn passe bra lakksprøyter?... snakker ikke proff sprøye til 10k her altså, men noe som er hakke bedre en biltema osv...?.. Og hvor stor MÅ en kompressor være for å kunne lakke? har en helt vanlig kompressor stående, vet ikke hvor mange liter, men tipper-5-7... kan denne brukes til lakkings av småting? front, lister, speil osv?.. skal ikke lakke noe metallic med det første, kun normal vw tornadorød. og hvor stor er forskjellen på resultatet, viss du bruker sprayboks i steden? viss du tar deg god tid og er nøyen på grunnarbeidet, klarlakk sosv?.. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cromle Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ']fins det noen nettsider som selger sånn passe bra lakksprøyter?... snakker ikke proff sprøye til 10k her altså' date=' men noe som er hakke bedre en biltema osv...?.. [/quote'] Dette ble jeg sittende og tenke på også.. Fant ingen webshopper, men en bøtte med forumposter som sier at en devilbiss gti går fra 2000 og oppover... edit: skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette ble jeg sittende og tenke på også.. Fant ingen webshopper, men en bøtte med forumposter som sier at en devilbiss gti går fra 2000 og oppover... edit: skriveleif har hørt rundt om at devilbiss gti er bra saker... hvor bestiller man denne da?. noen som har svar på de andre spørsmåla mine? :) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 DevilBiss GTi får du kjøpt hos Tiller AS i Trondheim. Tlf: 73 92 40 00 Dette er proffsprøyter som blir mye brukt på lakkverksteder, den finnes i flere varianter. En kompressor som har ca 50l tank er vanligvis sånn akkurat stor nok, 250-300l/min er et minimum. Resultatet far sprøyte til sprayboks er som natt og dag. Å da tenker jeg ikke bare på utseende, men også at det blir mye mer holdbart med skikkelige lakkprodukter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hvordan ville dere gå frem når jeg skal ha sort grunnfarge og sølv i midten? Lakke hele bilen svart først og så sølv oppå, for deretter klarlakk? Eller lakke sølv først, så maskere opp den og lakke det svarte? Hva er enklest? Legger ved et bilde av bilen så dere ser hva jeg mener ;) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er ingen spesialist men blir det ikke mindre å maskere dersom du lakker det gråe først, maskerer det og lakker resten, for så å legge klarlakk på alt.. . Det ville hvertfall jeg gjort!. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Driver og lakker en spoiler nå. Men etter hvert strøk har tørka er det noen steder det blir matte flekker. Hva er det jeg gjør feil?:P Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Driver og lakker en spoiler nå. Men etter hvert strøk har tørka er det noen steder det blir matte flekker. Hva er det jeg gjør feil?:P Tipper på for lite lakk. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 lurer fortsatt på hvordan man lakkerer camo Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 du får fort vekk halv pris på en lakksprøyte hvis du kjøper i en butikk som selger lakk og du kjenner en eller annen der :) eller bare er litt heldig Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 lurer fortsatt på hvordan man lakkerer camo BLÆH.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Kjøpte meg forresten nettopp Devilbiss FLG 5 av en på forumet her, virker som good shit :).. Ikke testet enda da.. Men var ikke ille pris EGENTLIG.. ca 3k tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 lurer fortsatt på hvordan man lakkerer camo Ikke det at jeg er noen ekspert men tror jeg så noe på tv hvor de gjorde dette. tror de lakket først hovedfarge/ene fargen på hele bilen. Så lakkerte hadde de kappet ut forner og maskerte masse og laget ett nytt strøk med en annen farge og så videre og toppet med klarlakk tror jeg... Vet ikke helt mulig du finner noe på google :) Bare prøver å hjelpe siden ingen andre vil :P Ett annet tips er å spør en lakkerer i en butikk ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hvordan er det å lakkere skikkelig knallrød farge? (tett farge) fargen er VW: LY3D - Tornadorød Jeg skal lakkere bilen min i denne fargen og har aldri lakka med sprøyte før:) skal ikke lakkere taket men ellers hele bilen:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hvordan er det å lakkere skikkelig knallrød farge? (tett farge)fargen er VW: LY3D - Tornadorød Jeg skal lakkere bilen min i denne fargen og har aldri lakka med sprøyte før:) skal ikke lakkere taket men ellers hele bilen:) Denne er lakket tornadorød. ;) Kan jo høre med han som har lakket den på mazdaforumet. http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=7285&postdays=0&postorder=asc&start=15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg