Marvil Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 uff at det altid skal bli sånt tull 1-2 dager før streetmeet.altid sånn uff.kan vi bestemme oss så folk vet eller er deet vanskelig? :hammer Vi begynner ved Skedsmohallen. Så tar vi det derfra. Blir vi kasta vekk så blir vi kasta vekk. Da vet en det til neste gang.. Forrige gang var det vel heller ikke søkt, og da kasta dem oss ikke vekk.. Har noen adressa til Birger H Nord..? Skal bare se hvor det ligger, ikke noe annet.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koenigsegg Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 :rolleyes: :rolleyes:Er du SÅ opptatt av hva andre folk synes om oss?? Andre folk er, som alltid ellers, politiet. Hvem andre er det som oppfatter at vi står parkert på den JÆVLA plassen? INGEN!!!!! Og politiet er noen nidkjære, utrivelige og uintresserte RASSHØL, så uansett hva vi gjør, er det galt! Sånne små kyllinger som er redd for alt, tør ingenting, og som tror politiets makt er uendelig,som dere tror er faen meg ikke mye imponerende. Hvis dere lar politiet styre livet deres med jernhånd og lar politiet ødelegge kvelden, så greit. Når om kvelden er det vi møtes på hallen? Tviler sterkt på at vi gidder å rote oss opp på en liten drittplass med plass til 40 biler, uten at vi vet hvor det er ihvertfall. OG det at de tømte den andre plassen den gangen, javel. MEn hvis ikke en kjeft gidder å høre på dem, så får de ikke gjort det allikevel. Dere framstår som noen forskremte stakkarer. spamspam Prøv å hold dette litt saklig da. Hva du mener om politiet er ditt problem. Som det står i posten over har politiet allerede varslet at de vil tømme plassen. Hvorfor kan man ikke da bare møtes et sted hvor de har godtkjent og slippe alle problemer? "Sånne små kyllinger som er redd for alt, tør ingenting, og som tror politiets makt er uendelig,som dere tror er faen meg ikke mye imponerende." Strengt tatt så er det vel ingen som har prøvd å imponere deg heller.... "Tviler sterkt på at vi gidder å rote oss opp på en liten drittplass med plass til 40 biler, uten at vi vet hvor det er ihvertfall." Hvordan klarte du å lese en post hvor det sto at det var plass til 40 biler, når det er rettet opp til mellom 70-80 biler i en post lenger bak....Det står også informert om et tlf som kan ringes, eller et kart. Der er det faktisk markert med kjøreruten fra skedsmohallen til BNH. Prøv å ikke gjør det til noe vanskeligere enn det egentlig er! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Seriøst folka... Hvor vanskelig er det å møte opp ved Skedsmohallen som alle rykter tilsier og hvis politiet kommer så sier vi bare at det er greit og flytter oss til Birger'n? Og hvis folk skal burne så blir det deres problem uansett... Ettersom noen her tydligvis har snakket med politiet kommer de nok til å følge oss med argusøyne uansett hvor vi drar... TeamShark vil uansett møte ved Skedsmohallen. Blir det bare kaos drar vi så mange som mulig tilbake til bondelandet 40 min unna... Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Seriøst folka... Hvor vanskelig er det å møte opp ved Skedsmohallen som alle rykter tilsier og hvis politiet kommer så sier vi bare at det er greit og flytter oss til Birger'n?Og hvis folk skal burne så blir det deres problem uansett... Ettersom noen her tydligvis har snakket med politiet kommer de nok til å følge oss med argusøyne uansett hvor vi drar... TeamShark vil uansett møte ved Skedsmohallen. Blir det bare kaos drar vi så mange som mulig tilbake til bondelandet 40 min unna... Enig der, burning er stas, men ikke vits å terge politiet unødig! Jeg har respekt for politiet, selvom de kanskje er litt strenge når det gjelder bil (Noen er helt på jordet). Har pratet masse med hyggelige politifolk rundtomkring, om bil og om alt. De er mennesker som oss også. Uansett blir det nok en bra lørdagskveld :) Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Folk kjører jo igjennom lillestrøm uansett. Så de møtes der de føler for, og ser hvor det er flest folk. Blir i hvertfall umulig for politiet og jage bort folk fra 2 steder. Og hvis halvparten møtes ved BNH, så blir det ikke så mye traffik ved skedsmohallen at politiet kan se på det som et problem. Men er det fotballkamp på Åråsen i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Serien er slutt, så ikke no fotball kamp på åråsen.. ejg møter på BNH kl kvart over 8. ferdig på jobb kl 8. ( rema 1000 i lillestrøm sentrum ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Serien er slutt, så ikke no fotball kamp på åråsen.. ejg møter på BNH kl kvart over 8. ferdig på jobb kl 8. ( rema 1000 i lillestrøm sentrum ) Mvh Erik Høres bra ut! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Møter ved bnh jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Møter ved bnh jeg også! hvor ligger det? Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-VW Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Møter også ved BNH ved syv tiden. Oppfordrer alle til å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Har nå telt ca plasser utenfor BNH. Plass til mellom 70-80 biler! :D ca 2,5 km fra skedsmohallen. Plassen disponeres fra kl 18:00 på lørdag. Ta hensynn til naboer, og vis respekt for de som eier plassen. Hvis dette går rolig og fint for seg. Har vi muligheten til å disponere denne plassen til fremtidige treff/arrangement. Der ligger det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Bah, hvorfor kan ikke alle bare møtes ved Skedsmohallen til å begynne med..? Så slipper vi å ha 2 treff, det blir jo helt meningsløst. Godt mulig at vi blir kasta vekk, men da flytter alle seg. Nå blir det bare surr.. Det var ved Skedsmohallen det opprinnelig skulle være treff, så jeg foreslår at man møtes der, og tar ting derfra. Grunnen til at det blir dumt å flytte det nå, er at jeg tipper jungeltelegrafen har gjort sin jobb, og de får ikke med seg at det er flytta.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Bah, hvorfor kan ikke alle bare møtes ved Skedsmohallen til å begynne med..? Så slipper vi å ha 2 treff, det blir jo helt meningsløst. Godt mulig at vi blir kasta vekk, men da flytter alle seg. Nå blir det bare surr.. Det var ved Skedsmohallen det opprinnelig skulle være treff, så jeg foreslår at man møtes der, og tar ting derfra. Grunnen til at det blir dumt å flytte det nå, er at jeg tipper jungeltelegrafen har gjort sin jobb, og de får ikke med seg at det er flytta.. korrekt!! nå blir det bare tull nå og.. den ene plassen er ikke noe bedre en den andre.. dumt og komme med endringer samme dag.. enda et streetmeet som det bare blir masse rot av! :win Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 spamspam ...Det står også informert om et tlf som kan ringes, eller et kart. Der er det faktisk markert med kjøreruten fra skedsmohallen til BNH. Prøv å ikke gjør det til noe vanskeligere enn det egentlig er! :) Sikkert greit nok for den som vet hvor Skedsmohallen er. Shell ved E6 er ikke noe problem å finne, men ut over det er jeg ikke kjent i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Sikkert greit nok for den som vet hvor Skedsmohallen er.Shell ved E6 er ikke noe problem å finne, men ut over det er jeg ikke kjent i det hele tatt. Hvis du kommer fra E6 - så kjører du forbi kjeller - tvers over lyskrysset - og gjennom alle rundkjøringer til du kjører under en jernbane - da får du det på venstre side - skedsmohallen... Mener det står skilt inn der også... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg