Marvil Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Da reiser jeg.. Satser på at det kommer noen biler til Statoil på Kjeller kl 18.. Sly; Send SMS ellerno om det blir noe forandringer (97757084).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Da reiser jeg..Satser på at det kommer noen biler til Statoil på Kjeller kl 18.. Sly; Send SMS ellerno om det blir noe forandringer (97757084).. :) Ses på kjeller!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Det står skilt inn dit ja.. Rett etter mcdonalds og Åråsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Da var man hjemme igjen da. Skjedde ikke store greiene, om det ikke skjedde noe mer etter jeg dro da. Var jo såpass lite folk der. Det tror jeg vi kan takke de som begynte å loker med bnh for, OG de som kontaktet politiet. Blei jo mer forvirring her siste døgnet enn de fleste klarte å skjønne seg på. Jeg loka hvertfall fram og tilbake et par ganger før jeg fant ut hvor folk møttes. Men men.. shit happens. Dette blei vel siste før vintern regner jeg med. See you next year? m'm Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 tror treffene hadde vært bedre hvis de ikke hadde vært så ofte! Heller skjeldent og skikkelig gjennom-tenk en mange små og rotete. Syns treffene var bedre for et års tid siden. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 var greit.. lite oppmøte syns jeg.. og dissa golf folka som skulle starte dette, blei det ta de a'? eneste grome der var den blå 242'n =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 tror treffene hadde vært bedre hvis de ikke hadde vært så ofte! Heller skjeldent og skikkelig gjennom-tenk en mange små og rotete. Syns treffene var bedre for et års tid siden. Jess! Enig der. Nå blir det vel kanskje en stund til uansett så. Pen front på bilen din forresten ;-) Skulle hatt noe tilsvarende på min egen, men blir nok ikke noe av. Får nøye meg med runde lykter... Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 var greit.. lite oppmøte syns jeg.. og dissa golf folka som skulle starte dette, blei det ta de a'? eneste grome der var den blå 242'n =) Litt over 7 (da det var meningen at det skulle starte) var det faktisk bare golfer der (og en audi). Hvertfall 8-9 golfer. Men folk stakk vel etterhvert. Mye fram og tilbake mellom skedsmohallen og bnh, Var på vei til å stikke sjøl kvart på åtte, da det plutselig kom folk. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Litt over 7 (da det var meningen at det skulle starte) var det faktisk bare golfer der (og en audi).Hvertfall 8-9 golfer. Men folk stakk vel etterhvert. Mye fram og tilbake mellom skedsmohallen og bnh, Var på vei til å stikke sjøl kvart på åtte, da det plutselig kom folk. Vi var nå hvertfall 3 golfer hele kvelden - var litt farting frem og tilbake men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nja njo, kan jo hende men når jeg var der var det ikke mye og se.. bra tenkt da i hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nja njo, kan jo hende men når jeg var der var det ikke mye og se.. bra tenkt da i hvertfall... Skal få fikset noe skikkelig neste år - rundt april eller noe sånt... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Gjør det.. Kommer jeg!! Elsker slikt! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jess! Enig der. Nå blir det vel kanskje en stund til uansett så. Pen front på bilen din forresten ;-) Skulle hatt noe tilsvarende på min egen, men blir nok ikke noe av. Får nøye meg med runde lykter... Takker. Digger di løktene dine! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Takker. Digger di løktene dine! Takk for det. Litt kjedelig at en trailer kjørte på meg for litt sida. Må kjøpe ny lykt/fanger, og de lyktene er ikke alt for billige. Men får igjen en del da og gjør ting sjøl, så får vel litt til overs:-) Anyway, ser framover til meet til våren igjen. Noe litt mer planlagt og litt større oppmøte, men det er vel ikke noe problem når man har hatt en lang vinter uten et eneste meet ;) (Hvertfall i mindre grad) Vi sees der! Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Vel... Ble jo noen da.. Marvil: Takk for praten SLY: Fete lykter ;) Skikkelig stilig med blink i midten. Til han med den blå golfen med neon og en del stereo, jeg mente ikke noe negativt om bilen din, mente dårlig oppslutning.... Tenkte på det i ettertid.. Synd at dere dro før folk kom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg